Rok 2015 był dla bielskiego Gemini czasem intensywnej, ale i owocnej pracy. Zakończona w kwietniu 2014 roku rozbudowa obiektu, otwarcie przebiegającej w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S69, oraz sukcesywnie poszerzana oferta handlowo-usługowa sprawiły, że Gemini Park Bielsko-Biała wciąż zyskuje na atrakcyjności wśród klientów.
-
W 2015 roku podpisaliśmy 12 nowych umów najmu. Wśród najemców, którzy do nas dołączyli znalazł się m.in. największy w regionie klub fitness BeFit (2,2 tys.m kw.) oraz Toys′R′Us (1,5 tys. m kw.) największy na świecie sprzedawca zabawek i produktów dla dzieci. Znaczące poszerzenie oferty centrum, kontynuacja strategii centrum rodzinnego, połączona z wzmożonymi i niestandardowymi działaniami marketingowymi przełożyły się na 11% wzrost odwiedzalności centrum (wynik ten jest znacząco wyższy od danych FootFall Indeks Polska 2,7%) oraz blisko 17% wzrost obrotów w stosunku do roku ubiegłego – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.
Gemini Park w Bielsku-Białej jest obiektem handlowym, który stale zwiększając ofertę handlową, spełnia oczekiwania coraz większego grona klientów. W minionym roku umowy najmu przedłużyło 17 salonów, a do grona najemców dołączyło wiele znanych marek. Należą do nich m.in. oferujący elegancką odzież męską i damską Pierre Cardin i Tommy Hilfiger, salon odzieżowy Quiosque, księgarnia Świat Książki, salon Day SPA marki Beauty Concept, salon z bielizną La Vantil oraz sklep zoologiczny Zoolandia. W ubiegłym roku znacząco powiększył swój sklep Komputronik oraz salon obuwniczy CCC. Nowi najemcy i poszerzająca się oferta Gemini Park szybko zdobyły popularność wśród klientów, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach centrum – np. w grudniu w Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło blisko pół miliona klientów. W pierwszym kwartale 2016 roku w centrum zostanie otwarty powiększony salon marki 4F – będzie to największy salon marki w Bielsku-Białej, a także pojawią się kolejni nowi najemcy: salony Wólczanki, Vistuli oraz Lancerto.
Bogata oferta rozrywkowo-rekreacyjna jest najważniejszym elementem wyróżniającym bielskie Gemini na tle całego regionu. Aby poszerzyć zakres oferowanych usług i umocnić swoją pozycję na rynku lokalnej konkurencji na zewnątrz Gemini Park Bielsko-Biała stworzono wielosezonowy Park Radości. Wiosną i latem zorganizowano na jego terenie szereg atrakcji nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych. Ogólnodostępna plaża, bezpieczny i nowoczesny plac zabaw Małpi Gaj, tor tubingowy, dmuchańce, basen z kulami, boisko do siatkówki i zewnętrzna siłownia, na której organizowano bezpłatne zajęcia sportowe, stały się jednym z najciekawszych punktów na mapie atrakcji Bielska-Białej. Poza stałymi atrakcjami, klienci mogli spróbować różnych przysmaków prosto z food trucków, które przyjeżdżały do Gemini Park w ramach organizowanej przez centrum Beskidzkiej Przystani Śniadanie.
-
W 2015 roku kontynuowaliśmy przyjęty wcześniej kierunek strategii marketingowej i większość naszej komunikacji kierowaliśmy do rodzin z dziećmi. To dla nich organizowaliśmy letnie i zimowe atrakcje w Parku Radości nad rzeką obok Gemini Park, Wystawę edukacyjną zwierząt egzotycznych oraz akcję Back to school, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów. Wpłynęło to na zainteresowanie klientów naszym obiektem i sprawiło, że w lipcu i sierpniu osiągnęliśmy rekordowe wyniki odwiedzalności – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.
W sierpniu 2015 roku oddano do użytku drogę krajową S69, która połączyła Żywiec z Bielskiem-Białą i skróciła czas przejazdu miedzy tymi miastami do 15 minut. Wpłynęło to na znaczące poszerzenie catchmentu. Gemini Park Bielsko-Biała niemal sąsiaduje z nowo otwartą trasą ekspresową, której otwarciu towarzyszyła kampania billboardowa promująca centrum oraz kampania informacyjna prowadzona wśród turystów odwiedzających tereny przygraniczne. Dzięki nowoczesnemu systemowi parkingowemu pozwalającemu m.in. na odczytywanie tablic rejestracyjnych aut korzystających z parkingu w centrum, zauważamy stały wzrost klientów z miejscowości przyległych do drogi S69.
-
Stawiamy na działania, które w jeszcze większym stopniu zainteresują klientów naszą ofertą zarówno handlową, jak i rozrywkową. W ostatnich miesiącach objęliśmy cały teren Centrum bezpłatną siecią Wi-Fi. Finiszujemy z projektem, który wprowadzi do naszego Centrum Beacony, dzięki którym klienci będą na bieżąco informowani o ofertach przygotowanych specjalnie dla nich. Dodatkowo planujemy kontynuację współpracy z obydwiema bielskimi drużynami siatkarskimi – BKS Aluprof oraz BBTS Bielsko-Biała. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci wiedzieli, że nasz obiekt to nie tylko miejsce zakupów, ale i miejsce, w którym można ciekawie spędzić czas wspólnie z rodziną – podsumowuje Anna Dworak.