Quiosque, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH, zwiększa przychody i rozwija sieć sklepów. Po zakończeniu pierwszego półrocza odnotowano wzrost sprzedaży o 22% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.
W pierwszym półroczu br. otwarto osiem nowych salonów w różnych lokalizacjach. Marka Quiosque jest obecna w dużych i średnich miastach. Obecnie marka posiada 128 salonów regularnych oraz sześć outletów. Aż 62 punkty to sklepy franczyzowe, reszta to salony własne.
Dzięki ekspansji firma dociera do coraz większego grona klientek. Miesięcznie sklepy odwiedza około milion kobiet. Marka Quiosque dostosowuje się do wymogów obecnego rynku i jest dostępna nie tylko w salonach stacjonarnych, ale także on-line. Sklep internetowy działa od września 2014 r. Przez ostatnie 18 miesięcy obroty e-sklepu podwoiły się.
–
Wyniki są zgodne z naszymi założeniami. W kolejnych okresach planujmy kontynuować przyjętą strategię rozwoju. W ciągu następnego półrocza chcemy zwiększyć skuteczność sprzedaży w sklepach o 25% - między innymi dzięki udoskonalanym standardom obsługi klienta. Planujemy także dalsze zwiększenie powierzchni handlowej poprzez otwarcia nowych salonów. – mówi Agnieszka Krzywańska, dyrektor Zarządu spółki PBH.
Tagi: