Udane półrocze dla Galerii Malta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-07-25 | 19:01
Pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku Galeria Malta w Poznaniu zakończyła wzrostem obrotów i odwiedzalności w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku. Pod koniec czerwca w galerii zakończyła się także pierwsza edycja konkursu Malta Quality Awards realizowanego w ramach programu B2B Malta Quality. Za czynny udział w programie najemcy galerii mogli zdobyć nagrody dla swoich pracowników.
Galeria Malta, pomimo dużej konkurencji na poznańskim rynku centrów handlowych, niezmiennie osiąga wzrosty we wszystkich obszarach swojej działalności. Także pierwsze półrocze 2016 roku zakończyło się sukcesem sprzedażowym i dobrym wynikiem footfall. W okresie od stycznia do czerwca br. Galeria Malta odnotowała 2-procentowy wzrost odwiedzalności i aż 7-procentowe zwiększenie sprzedaży.
- Analizując minione sześć miesięcy i uzyskane wyniki, oceniamy, że pozytywny wpływ na nie miało przede wszystkim konsekwentne poszerzanie portfolio naszych najemców, ciekawe akcje marketingowe z wykorzystaniem m.in. social mediów i docieranie do nowych klientów wieloma kanałami, dopasowanymi do potrzeb różnych grup wiekowych – mówi Ewa Spychalska, asset manager z firmy Neinver.
Największy wzrost sprzedaży Galeria Malta odnotowała w styczniu i kwietniu br. roku, kiedy obroty najemców centrum osiągały kolejno 11- i 14-procentowy wzrost. Odwiedzalność centrum natomiast tradycyjnie rośnie w miesiącach letnich. Czerwiec, który jest jednocześnie pierwszym miesiącem unikalnego w skali Polski marketingowego Projektu Weekend, został podsumowany 7-procentowym wzrostem footfall.
Dobre wyniki biznesowe Galerii Malta idą w parze z budowaniem jeszcze lepszych relacji z obecnymi i potencjalnymi najemcami obiektu. Przyczynia się do tego program Malta Quality Awards, którego pierwsza edycja zakończyła się pod koniec czerwca br. Sklepy, które zgłosiły się do programu były nagradzanie za czynny udział w życiu galerii zdobywając punkty za takie działania, jak uczestnictwo w akcjach marketingowych, Radzie Galerii Malta czy warsztatach branżowych (pierwsze spotkanie na temat visual merchandisingu odbyło się w czerwcu).
Zwycięzcami pierwszej edycji zostały salony: KappAhl w kategorii „duży sklep”, Vans w kategorii „średni sklep” i YES w kategorii „mały sklep”. Do wszystkich zwycięzców powędrowały nagrody w formie kart przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników.
W ramach programu Malta Quality odbyło się również badanie „Tajemniczy Klient” mające na celu ocenę poziomu jakości obsługi w sklepach Galerii i analizę funkcjonowania części wspólnych centrum. Zostało ono zrealizowane przez studentów należących do Szkolnego Koła Naukowego Marketingu Multimedialnego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-10 do 2016-09-11

Udane półrocze dla Galerii Malta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.