Uczestnicy Top Model w nowej kampanii Złotych Tarasów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-11 | 11:24
Takie hasło towarzyszyć będzie wiosennej odsłonie kampanii reklamowej centrum handlowego Złote Tarasy. Ze względu na położenie, kompleks, który mieści się w sercu miasta, stanowi charakterystyczny punkt odniesienia dla mieszkańców oraz turystów odwiedzających Warszawę.
To także główne miejsce spotkań w pobliżu, którego krzyżują się wszystkie główne arterie komunikacyjne i najszybciej widoczne są wszelkie nowe trendy inspirujące mieszkańców stolicy. Ideą kreatywną jest zwrócenie uwagi na to, że Złote Tarasy to nie tylko obiekt handlowy, ale także miejsce, które tętni życiem nowoczesnej i modnej Warszawy.
W sesji zrealizowanej na potrzeby kampanii Złotych Tarasów udział wzięli uczestnicy programu Top Model - Adam Boguta (uczestnik 4. edycji programu), Tamara Subbotko (uczestniczka 3. edycji programu) oraz Renata Kurczab (uczestniczka 3. edycji programu).
Nowa kampania reklamowa nawiązuje do pozycjonowania Złotych Tarasów jako miejsca spotkań w sercu miasta.
- Każde europejskie miasto ma swoje popkulturowe centrum, które jest miejscem spotkań młodych ludzi, gdzie można także zaobserwować pojawiające się trendy oraz odkryć na nowo inspirujące nas w różnorodny sposób elementy Warszawy. W naszym odczuciu na mapie stolicy jest co najmniej jedno takie miejsce – są to Złote Tarasy – argumentuje zespół marketingu centrum handlowego.
Stylistyka wszystkich odsłon kampanii zaczerpnięta jest z pop-upowych książek . - Zależało nam, aby kampania była czytelna i łatwo rozkodowana przez grupę docelową centrum, którą w większości stanowią ludzie młodzi, będący pierwszym pokoleniem Polaków, wychowanych na tego typu pozycjach – skomentowała Agnieszka Stypa z Grey Group.
Linia kreatywna została przygotowana przez agencję Grey Group w składzie: Agnieszka Stypa – senior art. director, Karina Hauer – copywriter, Krzysztof Kosz - digital creative director, Krzysztof Bogdalik - strategic planner, Katarzyna Bryłka - senior account manager, Aleksandra Jarowska - account executive.
Sesję zdjęciowa zrealizowano w studio Tęcza w Warszawie. Do współpracy zostali zaproszeni: Jacek Kołodziejski (fotograf), Zuza Kuczyńska (stylistka), Ewa Gdowiok (scenografia), Piotr Stefański (producent).
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-13 do 2015-06-13

Uczestnicy Top Model w nowej kampanii Złotych Tarasów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.