Program lojalnościowy "Mój Empik" został entuzjastycznie przyjęty przez klientów. W ciągu dwóch pierwszych tygodni poprzez rejestracje online, w aplikacji mobilnej oraz bezpośrednio w salonach przystąpiło do niego ponad 200 tys. osób. Skalę zainteresowania potwierdza fakt, że specjalnie zaprojektowana na potrzeby programu aplikacja jest aktualnie najczęściej ściąganą w kategorii "Zakupy" w Polsce.
Program jest całkowicie bezpłatny i daje uczestnikowi wiele korzyści. W salonach Empik i na empik.com będą dostępne w stałym trybie atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty Mój Empik (aktualnie w promocji znajdują się m.in.: biografia Roberta Lewandowskiego - "Lewy, chłopak, który zachwycił świat" z 30% rabatem, głośny reportaż "Skucha" Jacka Hugo-Badera 30% taniej czy oskarowa "Nienawistna ósemka" Quentina Tarantino za 29,99 zł). Jednak Mój Empik to przede wszystkim promocje personalizowane – program zapamiętuje kulturalne preferencje, dzięki czemu klienci dostają specjalnie przygotowane zniżki, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po kryminały, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami.
–
Na Mój Empik składa się wszystko to, co najlepsze w naszej 70-letniej tradycji. To puls kultury, ale także dialog z odbiorcą i jego wyborami. Mój Empik to program lojalnościowy, który przynosi wiele korzyści i rabatów, ale przede wszystkim jako pierwszy poznaje gust klientów i odpowiada na ich indywidualne oczekiwania. Mam nadzieję, że dzięki niemu wszyscy więcej przeczytamy, wysłuchamy i obejrzymy – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Nie ma też potrzeby gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu klient pokaże kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane osobiste propozycje. Promocje i specjalne oferty będą komunikowane smsem, e-mailem lub inną drogą elektroniczną (w zależności od zgody udzielonej przez uczestnika w toku rejestracji). Dodatkowo na swoim koncie można tworzyć listy prezentów oraz przeczytanych książek czy obejrzanych filmów i dzielić się nimi ze znajomymi w internecie. Każdy uczestnik Mojego Empiku dostanie również powitalny bonus.
Tagi: