O 7% do 47 mln zł zwiększyły się w marcu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Narastająco w całym I kwartale br. sprzedaż wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w ujęciu r./r. Głównym motorem wzrostu przychodów Grupy była sieć dyskontowa TXM textilmarket utrzymująca wysokie dynamiki rozwoju.
Grupa Redan w marcu 2016 r. osiągnęła łącznie 47 mln zł przychodów, czyli o 7% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące roku obroty wyniosły 124 mln zł i były wyższe o 9% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m kw, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015 r.
-
Segment dyskontowy rozwija się bardzo dobrze. Potwierdzają to osiągane w każdym kolejnym miesiącu wysokie dynamiki przychodów. Wypracowany model biznesowy jest bardzo efektywny i zapewnia systematyczną poprawę osiąganych wyników - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w marcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do marca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 17% i wyniosły 71 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m kw. i była o 16% większa niż na koniec marca 2015 r.
-
W segmencie modowym oczekiwaliśmy lepszych wyników. Wprowadzona już do sklepów wiosenna kolekcja została dobrze przyjęta przez klientów, jednak bardzo konkurencyjne otoczenie wymuszało konieczność stosowania działań wspierających sprzedaż. W marcu dodatkowo zanotowaliśmy słabsze obroty na rynku rosyjskim, gdzie ze względu na konflikt transportowy mieliśmy kłopoty z dostarczeniem towarów - dodał Bogusz Kruszyński.
W efekcie w segmencie modowym marcowa sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w I kwartale br. wyniosły 52 mln zł i były na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42 tys. m kw., czyli o 1% więcej niż w marcu 2015 r.
Tagi: