TXM textilmarket napędzał wzrost obrotów Grupy Redan w marcu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-04-07 | 09:04
O 7% do 47 mln zł zwiększyły się w marcu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Narastająco w całym I kwartale br. sprzedaż wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w ujęciu r./r. Głównym motorem wzrostu przychodów Grupy była sieć dyskontowa TXM textilmarket utrzymująca wysokie dynamiki rozwoju.
Grupa Redan w marcu 2016 r. osiągnęła łącznie 47 mln zł przychodów, czyli o 7% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące roku obroty wyniosły 124 mln zł i były wyższe o 9% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m kw, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015 r.
 - Segment dyskontowy rozwija się bardzo dobrze. Potwierdzają to osiągane w każdym kolejnym miesiącu wysokie dynamiki przychodów. Wypracowany model biznesowy jest bardzo efektywny i zapewnia systematyczną poprawę osiąganych wyników - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w marcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do marca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 17% i wyniosły 71 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m kw. i była o 16% większa niż na koniec marca 2015 r.
 - W segmencie modowym oczekiwaliśmy lepszych wyników. Wprowadzona już do sklepów wiosenna kolekcja została dobrze przyjęta przez klientów, jednak bardzo konkurencyjne otoczenie wymuszało konieczność stosowania działań wspierających sprzedaż. W marcu dodatkowo zanotowaliśmy słabsze obroty na rynku rosyjskim, gdzie ze względu na konflikt transportowy mieliśmy kłopoty z dostarczeniem towarów - dodał Bogusz Kruszyński.
W efekcie w segmencie modowym marcowa  sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w I kwartale br. wyniosły 52 mln zł i były na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42 tys. m kw., czyli o 1% więcej niż w marcu 2015 r.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-10 do 2016-06-10

TXM textilmarket napędzał wzrost obrotów Grupy Redan w marcu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.