Oferta Silesia City Center staje się coraz bardziej unikalna. Marki, których sklepy znajdziemy na Śląsku wyłącznie w Silesii, stanowią już ponad 30% całkowitej oferty galerii. Pod tym względem Silesia jest liderem na południu Polski.
W najbliższych miesiącach ten segment oferty Silesii zapełni się jeszcze bardziej. Tylko od września do grona najemców dołączyły m.in. Longchamp, Bohoboco, Chiara i Baldinini. W najbliższych miesiącach planuje się natomiast otwarcie Hugo Boss, Clinique, Guess by Marciano i Gant.
Także nowy najemca Silesii Twin Set Simona Barbieri to marka unikalna, która do tej pory nie miała butiku na Śląsku. Na ofertę włoskiego brandu składają się m.in. jeansy, sukienki, dzianiny, bluzki, bielizna oraz dodatki - buty, torebki, apaszki, biżuteria.
Marka powstała we Włoszech na początku lat 90-tych, skupiając się przede wszystkim na produkcji dzianin (stąd nazwa „twin set” - dwuczęściowy sweter). Z czasem jednak zaczęła się rozwijać, poszerzając swoje kolekcje o nowe elementy. Dziś brand posiada swoje butiki na całym świecie, m.in. w Hiszpanii, Turcji, Niemczech, Dubaju, Francji i Rosji.
Salon Twin Set Simona Barbieri w Silesii jest dopiero drugim flagowym butkiem marki w Polsce. Pierwszy powstał w Warszawie.
-
Światowe marki coraz częściej wybierają Silesię. Stajemy się dla nich miejscem debiutu w Polsce albo miejscem wybieranym na debiut regionalny, na Śląsku. To pokazuje, jak ogromny potencjał drzemie w Silesii i jak mocna jest pozycja galerii na polskim rynku - podkreśla Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Salon Twin Set Simona Barbieri ma powierzchnię 84,7 m kw.
Tagi: