Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji, o powierzchni 105 mkw., w Parku Handlowym Biedronka. Z okazji otwarcia nowego sklepu, Drogerie Natura przygotowały szereg atrakcji, a wśród nich min.: pokaz makijażu kosmetykami wszystkich marek dostępnych w drogerii oraz zdobienie paznokci i zakupy z nagrodami. Ponadto, na klientów nowej drogerii czeka wiele promocji, które znajdą się w specjalnie przygotowanej na tę okazję ulotce, dostępnej w sklepie.
Drogerie Natura, od ponad 15 lat, podkreślają jak istotne jest rozwijanie swoich pasji, wyznaczanie życiowych celów i dążenie do ich realizacji. Sieć tworzy przestrzeń dla ludzi, którzy troszczą się o wygląd i zdrowie zarówno swoje jak i bliskich. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Drogerie Natura oferują bogatą gamę 10 tys. produktów, z których każdy wybierze coś dla siebie. Sieć, która powstała z zamiłowania do piękna, z ogromnym zaangażowaniem wspiera kobiety w ich dążeniu do podkreślania własnej wyjątkowości i naturalnego piękna. Z powodzeniem lansuje marki własne zarówno do makijażu jak i do pielęgnacji ciała i włosów. Spośród nich od lat niesłabnącym zaufaniem klientek cieszy się marka Kobo Professional, stworzona specjalnie dla miłośniczek sztuki makijażu. W ramach każdej kolekcji marki Kobo Professional, tworzonej zgodnie z obowiązującymi trendami, występuje szeroka gama profesjonalnych produktów i akcesoriów kosmetycznych, które zyskują sympatię coraz większego grona klientek sieci.
Drogerie Natura łączą przyjemność zakupów z profesjonalnymi, bezpłatnymi usługami w zakresie dermokonsultacji i wizażu, a wysoka jakość świadczonych usług została potwierdzona licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Sieć trzykrotnie, w latach 2009, 2010 i 2011, zdobyła nagrodę „Jakość Obsługi”, którą przyznali jej konsumenci. Otrzymała również tytuł „Jakość Roku 2009” za skuteczność prowadzonej polityki jakości i standard usług, a przede wszystkim za stopień zadowolenia klientów i pracowników. To potwierdza efektywność zarządzania organizacją i słuszność strategii, która zakłada że to klienci są w jej centrum zainteresowania.
Zobacz Drogerie Natura w centrach handlowych
Tagi: