Wnętrze sklepu nawiązuje do stylu eko - zaprasza do niego ażurowa witryna, która poza ekspozycją ubrań umożliwia wgląd do wnętrza. Wejście zaakcentowane zostało masywnym, „ceglanym” portalem. Meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe, tkaninowe jabłka tworzą klimat eko i promują zdrowy tryb życia. Do sali sprzedaży przylega strefa przymierzalni, której klimat kojarzy się nadmorską plażą. Z sufitu zwisają oryginalne lampy, które swoją formą przypominają kawałeczki błękitnego nieba.
Rebranding został przygotowany na bazie pozytywnie ugruntowanych skojarzeń jakimi są kolor, emocje, energia. W nowej odsłonie te atrybuty są powiązane „eko–trendem”, dalekim od skojarzeń z poprzednim, bardzo młodym odbiorcą.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Krakowskiej
Zobacz sklepy w Galerii Krakowskiej
Zobacz sklepy Troll w galeriach handlowych
Zobacz kolekcje Troll
Tagi: