Beyoncé we współpracy z Topshop zamierzają wprowadzić na rynek nową markę. Kolekcje mają składać się z ubrań, obuwia oraz akcesoriów, a styl nowego brandu ma oscylować wokół tańca, fitnessu i sportu, będąc jednocześnie spójnym połączeniem wizji mody oraz wysokiej jakości wykonania.
-
Obserwowaliśmy jak rozwija się moda zainspirowana stylem sportowym i wiemy, że jest ona w centrum zainteresowania naszych klientek. Nawiązanie współpracy z Beyoncé, jedną z najbardziej utalentowanych i pracowitych kobiet na świecie, która spędza wiele godzin na próbach, tańcząc i trenując jest niepowtarzalną okazją, by rozwinąć tę kategorię – mówi sir Philip Green, właściciel marki Topshop.
-
Nie mogłam wymarzyć sobie lepszego partnera biznesowego. Kocham Topshop za ich zdolność wyprzedzania trendów – powiedziała Beyoncé. –
Praca z ich zespołem nad produkcją kolekcji jest ekscytująca i nie mogę doczekać się wzięcia udziału we wszystkich aspektach tej współpracy.
Kolekcja ukaże się jesienią 2015 roku. Dystrybucja ma odbywać się poprzez sklepy stacjonarne oraz e-sklep Topshop.
Tagi: