Z początkiem września marka Top Secret wystartowała z ogólnopolską kampania reklamową. Przez kilka najbliższych tygodni będzie promowana w telewizji, internecie, prasie i na nośnikach outdoor. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-44 lata. Jej celem jest wzrost świadomości marki, odświeżenie wizerunku oraz poprawa sprzedaży.
W rozpoczynającej się kampanii wizerunek marki budowany jest z perspektywy projektantki snującej opowieść o swojej pracy dla klientek, poszukiwaniu autentyczności, prostoty, nowoczesności. Inspiracje wybiegami zostają przełożone na potrzeby zwykłych ludzi, a modne ubrania dobrej jakości dostępne są w rozsądnych cenach. Autorem kreatywnego pomysłu kampanii Top Secret jest Agencja Kropka Bordo, spot telewizyjny przygotowali Maria i Kazimierz Zbąscy ze Studiem Flota Filmowa, a w sesji zdjęciowej sylwetki Top Secret fotografował młody polski fotograf - Łukasz Pukowiec. Media plan kampanii powstał z udziałem Domu Mediowego UM Universal Mccann.
Tagi: