Składa się ona z jesiennych ubrań i dodatków, obejmujących w sumie 63 modele i 120 tysięcy sztuk (w tym 37 modeli ubrań, 26 modeli ubrań i akcesoriów). Kolekcja jest klasyką w nowoczesnym wydaniu. Oparta jest na bardzo silnym i modowym nurcie kontrastów i minimalizmu. Czerń i biel pojawiają się w sukienkach, koszulach, bluzkach i swetrach nadając im graficznego wyglądu. Występują tutaj ultra-czyste cięcia i proste formy. Kolekcja uzupełniona jest o neutralne tony takie jak beż czy krem, oraz o mocny akcent w postaci turkusu, który w połączeniu z błyszczącymi elementami tworzy bardzo futurystyczną sylwetkę. Ostrego, rockowego charakteru kolekcji nadają elementy skórzane w postaci małych wstawek takich jak kołnierzyk, patki na kieszeniach, oraz całych form spódnic, sukienek, kurtek, toreb, pasków i butów. Całość delikatnie zmiękczają bardzo kobiece elementy takie jak koronkowy kołnierzyk, bufki w rękawie żakietu, zakładki w spódnicy, oraz elegancka, błyszcząca biżuteria.
Kolekcja prezentowana jest na łamach październikowego numeru miesięcznika w specjalnej sesji zdjęciowej i na okładce. Dla czytelniczek przygotowano zniżkę -25% na zakupy modeli Claudia & Top Secret. Kolekcja jest też w specjalny sposób wyeksponowana i oznaczona w sieci sklepów Top Secret w całej Polsce, dodatkowy komunikat pojawił się również na witrynach. Wsparciem sprzedaży jest rabat dla czytelniczek Claudii, również na zakupy kolekcji w sklepie internetowym, do 31 października.
Premierze kolekcji towarzyszą dwa specjalne spotkania sklepach Top Secret: 29 września w Wola Park w Warszawie oraz 6 października w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, gdzie dodatkową atrakcją będą zakupy ze stylistą, pokazy makijaży i upominki dla klientów dokonujących zakupów limitowanej kolekcji.
Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Top Secret
Tagi: