20 marca wraz z ukazaniem się na rynku kwietniowego numeru miesięcznika Claudia, do sklepów Top Secret w całej Polsce oraz do sprzedaży online trafiła kolejna limitowana kolekcja Claudia & Top Secret. Wspólny projekt marki Top Secret i miesięcznika Claudia ma już swoją historię, to piąta odsłona tego wizerunkowo - sprzedażowego projektu, bazującego na połączeniu siły dwóch marek.
W skład kolekcji wchodzą 33 modele ubrań, łącznie ok. 68 000 sztuk, dodatkowo buty, torby i akcesoria. Kolekcja ta stanowi 5% procent kolekcji damskiej Top Secret wyrażonej w ilościach sztuk i 3% ogólnej liczby modelo-kolorów na wiosnę 2014. Kolekcja „Romance” to interpretacja jednego z najsilniejszych trendów sezonu, stąd w celu skrócenia drogi od projekt do sklepu 70% modeli wyprodukowano w Turcji, 12% w Polsce, a ostatnią część na Dalekim Wschodzie.
W kolekcji znajdują się formy inspirowane najświeższymi trendami, ale jednocześnie komercyjne i dostosowane do gustu klientek Top Secret. Są to m.in. sprawdzone w sprzedaży sukienki i spódnice tuby, podkreślające talię sukienki fit& flair, klasyczne beżowe spodnie czy trencze w jasnej odcieniach. Kolorystyka jest wiosenna, ale neutralna, co również ma wpływ na potencjał sprzedażowy linii Romance.
Na łamach miesięcznika ukazała się specjalna sesja zdjęciowa, prezentująca stylizacje z tej właśnie kolekcji. Wsparciem sprzedaży jest specjalny -25% rabat na zakupy kolekcji w całej sieci Top Secret oraz sklepie internetowym dla czytelniczek Claudii, obowiązujący do 30 kwietnia.
Tagi: