Tommy Hilfiger to marka modowa założona przez amerykańskiego projektanta Thomasa Jacoba Hilfigera, która prowadzi swoją działalność od ponad 25 lat. Firma początkowo tworzyła jedynie ubrania dla mężczyzn, jednak z czasem rozszerzyła swoją ofertę o stroje dla kobiet, skórzane akcesoria oraz kosmetyki. Marka słynie z wysokiej jakości materiałów, precyzyjnej produkcji oraz charakterystycznego stylu łączącego casual z elegancją.
Salon sieci w bielskim Gemini Park zajmie 85 m kw. powierzchni, a jego otwarcie zaplanowane jest na sierpień tego roku. Oprócz produktów marki Tommy Hilfiger, dostępny w nim będzie również asortyment brandów Denim, Camp David oraz Nickelson.
–
Według raportu JLL z czerwca b.r., atrakcyjność i unikalność oferty centrów handlowych jest jednym z kluczowych czynników wpływających na ich postrzeganie przez klientów, którzy oczekują, że każdy obiekt zaproponuje im nieco odmienny niż w konkurencyjnych centrach tenant mix – komentuje Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. –
Jednocześnie z najnowszego badania Superbrands wynika, że aż dla 26% konsumentów kluczowym wyznacznikiem marki jest wysoka jakość. To skłania więc zarówno zarządców obiektów handlowych do pozyskiwania najemców niedostępnych u lokalnej konkurencji, jak również sieci handlowych – również tych z sektora premium – do poszukiwania alternatywnych lokalizacji i wyjścia poza największe miasta w Polsce. Obecność kolejnego brandu z wyższej półki cenowej w naszej ofercie znacząco podniesie jej wartość, jak również z pewnością przyciągnie do nas nową grupę konsumentów, dla której kluczową determinantą zakupu jest jakość, a nie cena – dodaje K. Brączek.
Tommy Hilfiger uzupełni tenant mix obiektu w segmencie odzieżowym, który współtworzą obecnie takie marki jak m.in. Pierre Cardin, Pako Lorente, J. Fryderyk, Bytom, H&M, Bershka, Stradivarius, Big Star, Levis&Mustang, Solar czy Monnari.
W 2014 roku Gemini Park Bielsko-Biała zostało rozbudowane. Dzięki temu powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Do dyspozycji klientów jest parking na 1100 miejsc. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło swoje salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Obiekt położony jest w otoczeniu kilku dużych osiedli mieszkaniowych oraz dzielnicy willowej, zamieszkałych łącznie przez prawie 40 tys. osób. W całkowitym zasięgu obiektu (do 45 min. jazdy samochodem) znajduje się ponad 670 tys. osób, włączając w to mieszkańców terenów przygranicznych Czech i Słowacji.
Tagi: