Motto marki Timberland - „doing well and doing good” - znane jest na całym świecie, być może dlatego na przełomie lat firma zyskała miliony wiernych klientów. W Polsce firma obecna jest od 2002 roku w 13 salonach w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. 14. salon otwarty zostanie w Galerii Kaskada w Szczecinie już 28 września.
Produkty Timberland są wykonane z wysokiej jakości materiałów, przy użyciu innowacyjnych technologii. Marka od początku jest mocno zaangażowana w działalność na rzecz lokalnych społeczności oraz ochronę środowiska. Strategia firmy została doceniona w Polsce przez PKPP Lewiatan, który przyznał jej Laur Odpowiedzialności za strategię CSR i wolontariat pracowniczy.
Najnowszym hitem marki jest kolekcja S. Cafe, do produkcji której zostały użyte fusy kawy. Zapewniają one szybsze wysychanie materiału, pochłanianie zapachów a ponadto naturalnie chronią przed promieniowaniem UV.
Właścicielem wszystkich salonów Timberland jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Sizeer, outletów 50 Style oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.
Zobacz sklepy Timberland w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Timberland
Tagi: