Hipermarkety Tesco ocenione zostały jako „Sklep najbardziej przyjazny” i wygrały ogólny ranking hipermarketów, uwzględniający poziom cen i jakość obsługi. Warto zatem w tym miejscu przytoczyć spostrzeżenie pomysłodawców zestawienia: -
Wyniki rankingu mogą zaskakiwać. Przede wszystkim potwierdziło się nasze odkrycie z 2009 r. – że wbrew reklamom dyskonty wcale nie są najtańsze.
Jak pisze dalej „Polityka”, sieć Tesco wyraźnie wyprzedziła konkurentów, jeśli chodzi o szybkość obsługi (krótkie kolejki), jakość świeżych warzyw i owoców, a także porządek na półkach i ogólną czystość w sklepie. Autorzy rankingu zwrócili także uwagę na bardzo rozsądny poziom cen w Tesco.
Badania zostały przeprowadzone przez ankieterów, którzy odegrali rolę tajemniczych klientów, robiąc zakupy w sklepach sześciu sieci: Tesco, Auchan, Carrefour, E. Leclerc, Kaufland oraz Real. Ankieterzy oceniali cechy ważne dla wygody klienta, asortyment w sklepach oraz obsługę klienta. Co ciekawe, w każdej z tych trzech kategorii najwyższą ocenę otrzymało właśnie Tesco. Łącznie, Tesco zdobyło 123,5 na 136 możliwych punktów, dystansując drugą w zestawieniu sieć o 14 „oczek”.
Zwycięstwo w rankingu hipermarketów to nie pierwsze tegoroczne wyróżnienie. Tesco może poszczycić się m.in. tytułem „Dobra Marka 2011 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii sieci sklepów spożywczych oraz wyróżnieniem „Laur Klienta 2011” w kategorii „Sklepy wielkopowierzchniowe”.
Zobacz sklepy Tesco w centrach handlowych
Tagi: