Tesco rozpoczęło nowe działania marketingowe na portalu społecznościowym Facebook. Aplikacja, którą odwiedzić może każdy użytkownik serwisu, przedstawia Henia - eksperta Tesco, który od początku października o każdym użytkowniku śpiewa piosenkę prezentując przy tym jego zdjęcia.
Eksperci znani z reklam telewizyjnych - postaci z reklam Tesco - bez wielkiego rozgłosu pojawili się na Facebooku 6 października, a po niecałym tygodniu zaskoczyli fanów i użytkowników portalu. Aplikacja, dzięki której można zobaczyć teledysk Henia ze swoimi zdjęciami w ciągu pierwszych trzech dni działania obejrzało ponad 30 tys. osób.
Sam profil ma ponad 20 tys. fanów, którzy oprócz odwiedzania postaci z reklam mogą zaczerpnąć kulinarnych porad lub zadać pytanie.
Produkcją aplikacji zajęła się firma ADV wspierająca na Facebooku popularne marki i postaci, jak na przykład Serce i Rozum Telekomunikacji Polskiej. Dzięki tej współpracy Tesco jeszcze nie raz zaskoczy swoich fanów.
-
Staramy się być zawsze tam gdzie są obecni nasi klienci. To właśnie sprawiło, że eksperci pojawili się na Facebooku, a popularność ich profilu tylko udowadnia, że to był dobry pomysł - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska. -
Już teraz przygotowujemy dla fanów nowe aplikacje i możliwości zabawy z Heniem i Krysią – obiecuje Sikora
Facebook nie jest jedynym miejscem gdzie pojawiają się eksperci Tesco. Od września obecni są również na Youtube.com/TescoPolska, oraz na blogu kulinarnym Krysi - krysiaodkuchni.pl.
Tagi: