W związku ze wzrostem znaczenia kanału e-commerce w świadomości klientów, marka postanowiła wykorzystać nowy kanał dystrybucji do sprzedaży i promocji swoich kolekcji. W sprzedaży internetowej dostępne są produkty damskie i męskie, które będą stale uzupełniane nowymi modelami. Oferta online jest odzwierciedleniem kolekcji znajdującej się w regularnych sklepach Tatuum.
Ten nowy kanał sprzedaży ma wesprzeć formę handlu tradycyjnego, która odbywa się obecnie w 111 salonach własnych i franczyzowych marki. Koncepcja rozwoju sprzedaży poprzez kanał internetowy upodabnia działania Kan do strategii realizowanych przez zagraniczne koncerny odzieżowe na rynkach Europy Zachodniej.
Sklep internetowy Tatuum to już drugi sklep, oferujący odzież online, grupy Kan. Na początku 2011 roku powstał sklep oferujący limitowaną, awangardową linię odzieży pod nazwą Tatuum Unique.
-
Zakupy online, z uwagi na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy, zyskują coraz większe grono sympatyków. Idąc z duchem czasu, spółka zaproponowała rozwiązanie, które umożliwia robienie zakupów w Tatuum o każdej porze dnia, tygodnia, bez konieczności wychodzenia z domu. Całość oferty została uporządkowana w taki sposób, aby kupujący mogli łatwo odnaleźć poszukiwane produkty i szybko sfinalizować swoje zakupy - mówi Justyna Kościuk, PR menedżer marki Tatuum.
Zobacz sklepy Tatuum w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Tatuum
Tagi: