Poznańskie targi stawiają na nowe trendy w organizacji wydarzeń dla branży fashion. Rosnące zainteresowanie Europejczyków kolekcjami od młodych projektantów ma swoje odzwierciedlenie w ekspozycji najważniejszych imprez targowych dla sektora mody. O widocznych zmianach mówią m.in. organizatorzy Targów Mody Poznań, którzy odnotowali niemal dwukrotny wzrost liczby projektantów podczas ostatniej edycji wydarzenia.
Więcej nowoczesnego designu i noc zakupów
Zgodnie z zapowiedzią organizatorów poznańskich targów już 25 lutego projektanci otrzymają osobny pawilon, w którym zostanie uruchomiona „noc zakupów” dla klientów końcowych. Projekt pod nazwą "Showroom BezliQ" zgromadzi około 80 designerów i będzie otwarty również podczas trwania Targów Mody Poznań w dniach 24-26 lutego.
Mocny polski akcent
Targi Mody Poznań od ponad roku wspierają rodzimy sektor odzieżowy i obuwniczy poprzez powołanie do życia projektu "Polska Moda". Celem inicjatywy jest promocja marek wyróżniających się designem i jakością. Znak "Polska Moda" przyznano już dwudziestu trzem firmom, których całość produkcji odbywa się w kraju. Program posiada swoich Ambasadorów - w 2015 roku „twarzami” kampanii zostali: Mister Polski Rafał Maślak oraz trzy panie: Dominika Chryn, Iwona Zielińska oraz Agnieszka Czajka. Od tego roku Ambasadorki Polskiej Mody są wybierane drogą ogólnopolskiego castingu organizowanego na terenie MTP. W konkursie może wziąć każda kobieta 18+ bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Natomiast Ambasadorem niezmiennie pozostaje Rafał Maślak.
Program "Polska Moda" ma również pomóc handlowcom z różnych części świata wybrać ofertę najatrakcyjniejszych marek z naszego kraju. Jest to możliwe dzięki obecności wyróżnionych w danym roku firm na ekspozycji Targów Mody Poznań. Ich stoiska są oznaczone na planie pawilonów logotypem przedsięwzięcia.
Jakie marki, takie targi
Nie jest tajemnicą, że podstawą sukcesu targów są obecne na nich marki. Targi Mody Poznań od lat prowadzą strategię polegającą na pozyskiwaniu topowych firm, które są poszukiwane przez zwiedzających. I pomimo rozbudowy przestrzeni polskich marek, wydarzenie wciąż ma charakter stricte międzynarodowy, o czym świadczą liczby: w lutym planowana jest obecność brandów z ponad dwudziestu krajów.
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Termin Targów Mody Poznań: 24-26.02.2016 r.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie www.targimodypoznan.pl
Bezpłatny bilet on-line dla osób z branży mody jest dostępny na stronie: www.mtp24.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in.
portal Galeriehandlowe.pl oraz
magazyn Galerie Handlowe.
Tagi: