Zakres współpracy obejmuje koordynację i realizację działań Tarasów Zamkowych w mediach społecznościowych, zgodnie z ustaloną strategią komunikacji. Ponadto do obowiązków 4-osobowego zespołu dedykowanych konsultantów będzie należał stały monitoring, komunikacja społecznościowa wydarzeń specjalnych oraz zakup powierzchni reklamowych w mediach elektronicznych.
Tarasy Zamkowe to centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie nastąpiło 4 marca 2015 roku. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. Tarasy Zamkowe są pierwszym centrum handlowym w Polsce, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. W ostatnim czasie zostały także laureatem międzynarodowego konkursu The International Property Awards w kategorii Retail Development for Poland oraz – w tym samym konkursie - nagrodę za Project for Europe Region.
Tagi: