Tape à l′oeil, francuska marka odzieży dziecięcej, która zadebiutowała w Polsce w kwietniu 2013 r., posiada na ten rok ambitne plany rozwoju, zakładające m.in. rozpoczęcie sprzedaży online dla polskiej klienteli.
Jak poinformował redakcję magazynu Galerie Handlowe, Sébastien Jedrej, country director marki Tape à l′oeil w Polsce, jeszcze w tym roku można spodziewać się otwarcia 5 nowych sklepów sieci. Ich lokalizacje planowane są w dużych miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Firma zamierza także rozpocząć rozwijanie sieci na zasadach franczyzy.
Na ten rok przewidziano również uruchomienie internetowego kanału sprzedaży kolekcji marki, które kierowane są dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Od kilku miesięcy produkty francuskiego brandu dostępne są w sprzedaży w ofercie e-sklepu Answear.com, z którym Tape à l′oeil podjęło współpracę w 2014 r.
Tagi: