Tajemniczy klient w Blue City

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-05-20 | 11:03
Na przełomie marca i kwietnia 2016 r. w Centrum Handlowym Blue City odbyło się badanie typu „Tajemniczy Klient”, którego celem było sprawdzenie jakości doświadczenia konsumenckiego. Audyt został przeprowadzony przez ekspertów w dziedzinie zachowań konsumenckich z firmy SANA i pozwolił na zebranie profesjonalnych informacji dotyczących kompleksowego procesu obsługi klienta w sklepach Blue City.
- Dążymy do podnoszenia satysfakcji klientów odwiedzających Blue City, gdyż zależy nam na długofalowych relacjach z nimi. Poprzez obiektywne badanie typu „Tajemniczy Klient” chcieliśmy sprawdzić poziom oferowanego przez nasze centrum serwisu sprzedażowego – mówi dyrektor marketingu Blue City, Krzysztof Sajnóg.
Audyt wykazał, iż w większości badanych punktów sprzedaży Blue City zapewnia klientom serwis sprzedażowy na wysokim poziomie – średni wynik dla centrum to 80% możliwych do zdobycia punktów. Do mocnych stron należą między innymi: budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia w oczach klienta; aktywna, profesjonalna i fachowa rozmowa sprzedażowa z kupującymi oraz estetyka i czystość punktów sprzedaży.
- Wynik na poziomie 80%, uzyskany w badaniu przez sklepy i punkty usługowe w Blue City, pozwala stwierdzić, iż większość punktów handlowych wykorzystuje swój potencjał sprzedażowy i buduje pozytywne relacje z Klientami – co znacząco wpływa na decyzję Klienta o powrocie do danego sklepu – mówi Agata Cołoszyńska z firmy SANA.
Patrząc z perspektywy konsumenta, szczególnie cenną i poszukiwaną kompetencją wśród sprzedawców jest umiejętność dopasowania produktu do potrzeb Klienta, dzięki czemu może on poczuć, że obsługa traktuje go indywidualnie i liczy się z jego osobistymi preferencjami zakupowymi – podkreśla Natalia Jaszczyk z firmy SANA.
Po zakończeniu badania odbyła się seria szkoleń przeznaczonych dla pracowników sklepów i punktów usługowych znajdujących się w Blue City. Szkolenie dla najemców Blue City zostało zaprojektowane w oparciu o wynik badania „Tajemniczy Klient”. Spotkanie miało na celu pozyskanie przez uczestników zaawansowanej wiedzy zwiększającej sprzedaż indywidualną z elementami wiedzy o psychologii konsumenckiej, jak również rozwój umiejętności radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta oraz niestandardowymi sytuacjami (Trudny Klient). 
- Dzięki dobrym wynikom osiągniętym w badaniu mogliśmy zaproponować naszym najemcom szkolenie dla pracowników na poziomie zaawansowanym. Wierzymy, że nasze działania przyczynią się do jeszcze lepszej obsługi naszych klientów w Blue City i do budowania trwałych relacji pomiędzy personelem sprzedaży i odwiedzającymi centrum osobami – mówi Krzysztof Sajnóg.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-09 do 2016-07-09

Tajemniczy klient w Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.