Po otwarciu w Ostrowie Wielkopolskim, 50 style pojawiło się w kolejnym mieście. Otwock to następne z miejsc na mapie rozwoju sieci. Podobnie jak wiele innych punktów, także i ten został otwarty w mieście liczących powyżej 25 tys. mieszkańców.
All people
Wybór miast jest odpowiedzią na potrzeby klientów. 50 style to popularny multibrand oferujący odzież największych i najbardziej rozpoznawalnych marek. Produkty sygnowane logiem Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Feewear oraz Lotto dopasowane są do oczekiwań całej rodziny. 50 style działa w myśl hasła marki - all people, all places, all styles.
All places
Dobór kolejnych lokalizacji przygotowany został tak, aby sklepy 50 style znalazły się zarówno w miejscowościach, które charakteryzuje mniejsza ilość mieszkańców, jak i w największych miastach w Polsce. 50 style znaleźć można m.in. w Krakowie, Gdańsku czy Łodzi. Marketing Investment Group rozwój sieci oparł na dwóch mocnych filarach. Pierwszym z nich jest rozwój sklepów należących do Marketing Investment Group, drugim system franczyzowy. Ten otwarty w Otwocku to salon o powierzchni 285 m kw. Sklep został otworzony na zasadzie franczyzy i stanowi 61. tego typu sklep.
All style
Dbałość o styl w punktach 50 style to nie tylko odpowiedni dobór produktów, ale i o wygląd sklepów. W roku 2014 wygląd sklepów uległ ogromnej przemianie. Także nowy punkt w Otwocku zaaranżowany został zgodnie z wówczas przyjętymi zasadami. Połączenie bieli i żółci oraz przejrzystej ekspozycji produktów to cechy wyróżniające salony 50 style. Obecnie ich liczba wynosi 79.
Tagi: