W kwietniu zakończy się też przebudowa sklepu Cropp oraz drogerii Rossmann, a najpóźniej w połowie roku w CH Pogoria zadebiutują m.in. takie marki jak Itaka, Ziaja, E-Cigarettes i Kolporter.
CH Pogoria to jedno z najpopularniejszych miejsc zakupów i spotkań mieszkańców Zagłębia Dąbrowskiego. Obecnie w centrum trwa częściowa rekomercjalizacja, której celem jest odświeżenie składu najemców i podniesienie jakości oferty handlowej, a tym samym przyciągnięcie do Pogorii większej ilości klientów, również spoza Dąbrowy Górniczej.
W sobotę, 22 marca otwarte zostaną, znane już wcześniej klientom Pogorii, salony House (370 mkw.) oraz Mohito (334 mkw.), które zmieniły swoją lokalizację i blisko dwukrotnie powiększyły powierzchnię. Sklep House oferuje odzież damską i męską, głównie dla młodych osób. Z kolei Mohito to dynamicznie rozwijającą się sieć butików odzieżowych dedykowanych młodym kobietom, które cenią niebanalną i stylową miejską elegancję.
Tego samego dnia, w Pogorii zadebiutuje też nowa marka z portfolio LPP – Sinsay. Jej sklep będzie dysponował powierzchnią 434 mkw. Kolekcja Sinsay adresowana jest głównie do nastolatek i młodych kobiet, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, nie boją się modowych eksperymentów i świadomie kreują swój wizerunek.
Z okazji otwarcia sklepy przygotowały ofertę specjalną:
House - w dniach 22-23 marca rabat -50% na drugi, tańszy produkt.
Mohito - w dniach 22-23 marca rabat 20% na nieprzecenioną kolekcję.
Sinsay - w dniu 22 marca rabat 20% na całą kolekcję.
Tagi: