20 sierpnia został otwarty drugi sklep Szachownicy we Wrocławiu. Nowy salon mieszczący się we wrocławskiej Renomie, w ścisłym centrum miasta świadczy o tym, że marka Szachownica chce podbijać coraz szersze grono odbiorców.
-
Decydując się na otwarcie sklepu w Renomie kierowaliśmy się przede wszystkim chęcią dotarcia do nowych grup klientów - mówi Artur Kuczyński, prezes zarządu spółki JOART S.A., właściciela marki Szachownica -
Dlatego też zdecydowaliśmy się na odświeżenie marki. Nasz nowy sklep jest urządzony wg nowego konceptu, to także pierwszy salon, w którym zastosowaliśmy nowy logotyp - dodaje. Na otwarcie przygotowano również szereg atrakcji, m.in. klienci będą mogli skorzystać z indywidualnych porad znanej stylistki Joanny Horodyńskiej. -
Tymi działaniami chcemy pokazać, że Szachownica wciąż zmienia się na lepsze i staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem zakupów. W Renomie nasz sklep będzie miał 429 m kw., tym samym zaoferujemy naszym klientom jeszcze większy wybór produktów. Salon w Renomie nie jest ostatnim sklepem Szachownicy, który w tym roku powstał we Wrocławiu. Kolejne otwarcie planowane jest jeszcze jesienią.
Szachownica posiada obecnie ponad 60 własnych sklepów na terenie całego kraju. Firma od ponad 10 lat oferuje odzież damską, męską i dziecięcą, a także bieliznę i szeroki wybór akcesoriów. Spółka wciąż planuje kolejne otwarcia nowych salonów konsekwentnie wzmacniając swoją pozycję na polskim rynku odzieżowym.
Tagi: