– 7 kwietnia Galeria Wisła wzbogaciła się o salon Szachownica – najemcę oferującego modne ubrania i akcesoria. Salon ma powierzchnię ponad 340 m kw. i znajduje się na pierwszym piętrze Galerii – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. – Podczas pierwszego weekendu funkcjonowania salonu klienci mogą liczyć na specjalną promocję w postaci 15% rabatu na cały asortyment.
Szachownica to nowoczesna ogólnopolska sieć salonów odzieżowych, zlokalizowanych w najpopularniejszych galeriach i pasażach handlowych na terenie całej Polski. Obecnie sieć składa się z blisko 80 sklepów, ale ich liczba nie przestaje rosnąć. Marka działająca na polskim rynku od prawie 15 lat w swojej ofercie posiada modne ubrania dla Pań, Panów oraz dzieci wraz z akcesoriami. Ogromną zaletą firmy jest świetna proporcja ceny do jakości, a także zgodność kolekcji z najnowszymi trendami. Polska marka odzieżowa poprzez prowadzenie polityki dynamicznej ekspansji wciąż dociera do nowej grupy odbiorców oraz umacnia zbudowane już zaufanie u dotychczasowych klientów. Realizacja takich założeń sprawia, że konkurencyjność firmy w otoczeniu branżowym z roku na rok wzrasta.