W 2016 roku sieć salonów odzieżowych Szachownica planuje dalszą intensywną ekspansję. Już w lutym do listy sklepów dołączą nowe lokalizacje. Firma inwestuje również w istniejące salony. Licząca w tej chwili 73 sklepy w całej Polsce sieć ma zamiar utrzymać szybkie tempo ekspansji i już od lutego ruszą nowe otwarcia. Tym samym salony z ofertą odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci pojawią się między innymi w Tomaszowie Lubelskim i Sandomierzu.
Właściciel sieci - spółka Joart S.A. nie przestaje inwestować w istniejące sklepy. W drugiej połowie zeszłego roku sieć przeszła gruntowną zmianę wizerunku, powstał nowy koncept salonu, zostało też całkowicie zmienione logo. W związku z tym wiele ze starszych sklepów zostanie poddanych renowacji w celu dopasowania ich do nowego wizerunku. Tak między innymi stanie się z salonem w Świdnicy (pasaż Tesco), wraz z rozpoczęciem nowego roku taka renowacja ruszyła też w Lubinie (Cuprum Arena). Szykowane są również relokacje niektórych z istniejących sklepów ulicznych, będą przeniesione do bardziej atrakcyjnych lokali i również dopasowane do obowiązującego nowego konceptu.
Spółka Joart rozwija swoją sieć nie tylko poprzez silną ekspansję i inwestowanie w wizerunek sklepów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów w grudniu 2015 uruchomiła program lojalnościowy, do którego przez pierwszy miesiąc funkcjonowania przystąpiło ponad 50 000 uczestników.
Tagi: