Sygma Bank inwestuje w centrach handlowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-20 | 17:08
28 nowych stoisk w centrach handlowych. Tak zapowiada się wczesnowiosenna ofensywa Sygma Banku w walce o klientów odwiedzających galerie i centra handlowe. Bank podjął decyzję o rozwoju sieci sprzedaży.
W ciągu nieco ponad dwóch miesięcy Sygma Bank otworzy 28 stoisk w galeriach i centrach handlowych w całym kraju. Miejsca zostały wybrane zarówno pod kątem popularności samej galerii, jak również w oparciu o analizę danych portfela klientów banku. - Realizujemy to, co założyliśmy w Sygma Banku już w 2013r., otwierając pięć samodzielnych placówek i właśnie dwa stoiska. W odróżnieniu od innych banków, zwłaszcza tych uniwersalnych,  jesteśmy w galeriach handlowych właściwie od zawsze. To już ponad 15 lat, odkąd finansujemy zakupy dokonywane w  sklepach, a te z kolei zawsze były głównymi lokatorami centrów i galerii handlowych. Teraz zaistniejemy tam również samodzielnie i będziemy bardziej widoczni - tłumaczy rozwój sieci punktów Sygma Banku Krzysztof Komosa, zarządzający sprzedażą.
Dariusz Łyś, menedżer projektu otwarcia stoisk bankowych w galeriach handlowych informuje, że w dwóch stoiskach Sygma Banku – w Płocku i Tarnowie – zlokalizowanych w galeriach handlowych i otwartych w maju 2013 r., bank odnotowuje znaczne zainteresowanie ofertą zarówno obecnych jak i nowych klientów. Oznacza to szybki zwrot inwestycji w zeszłoroczne otwarcia placówek i stoisk. Harmonogram otwierania stoisk zakłada, iż wszystkie zostaną uruchomione do 10 kwietnia tego roku. Od daty rozpoczęcia inwestycji do daty publikacji niniejszej informacji Sygma Bank otworzył już prawie połowę z zapowiadanych stoisk.
Na otwarcie prawie 30 nowych stoisk w różnych galeriach handlowych Sygma Bank daje sobie nieco ponad dwa miesiące. Dariusz Łyś deklaruje jednak, że mimo wysiłku organizacyjnego Sygma Banku, zespół projektowy jest w stanie podołać temu wyzwaniu. - W zeszłym roku oprócz dwóch stoisk w galeriach handlowych otworzyliśmy pięć placówek Sygma Banku w centrach miast – po kolei w Toruniu, Kielcach, Wrocławiu, Katowicach i Gliwicach. Wszystko to nieco ponad dwa miesiące, przy czym jak łatwo zauważyć, otwarcie samodzielnej placówki w wydzielonym lokalu znajdującym się w ciągu pieszym w centrum miasta wymaga większego wysiłku organizacyjnego i finansowego od otwarcia stoiska w centrum handlowym. Różnica wynika chociażby z tego, że stoisko to swego rodzaju wyspa, o powierzchni dosłownie kilku metrów kwadratowych. Zresztą, tak też nazywamy wewnątrz banku nasze stoiska – wyspami właśnie – wyjaśnia.  
Podstawowe pytanie odnośnie otwierania takich stoisk dotyczy tego, co klienci mogą załatwić podczas wizyty w centrum handlowym. Zakres usług w stoiskach Sygma Banku obejmuje bezpośrednie oferowanie zainteresowanym klientom produktów kredytowych i ubezpieczeniowych, przyjmowanie dyspozycji i kierowanie ich do centrali banku w imieniu klientów oraz udzielanie informacji nt. banku i jego oferty. Oferowanie produktów kredytowych i ubezpieczeniowych ma się opierać na analizie indywidualnych potrzeb obecnych i potencjalnych klientów.
Sygma Bank dostrzegł zauważalną również przez ekspertów prawidłowość rosnącej liczby odwiedzin w galeriach i centrach handlowych. Stoiska zlokalizowane na środku powierzchni między ciągiem komunikacyjnym dla pieszych cieszą się dużym zainteresowaniem. Sygma Bank wskazuje również na aspekt reklamowy i wizerunkowy uruchomienia kilkudziesięciu wysp. Komunikacja marki i oferty banku stanowi istotną wartość dodaną obecności w danym centrum handlowym. Bank nie ukrywa również, iż małe stoiska są doskonałym miejscem do sprzedaży produktów gotówkowych.
Sygma Bank nie zdradza dokładnych lokalizacji kolejnych stoisk i dat ich otwarć. Po szczegóły odsyła na swoją stronę internetową, na której dostępne są informacje o lokalizacjach placówek i stoisk oraz godzinach ich otwarcia. Bank nie przesądza również, czy obecna inwestycja wyczerpuje jego zamiary co do obecności w centrach handlowych, zwłaszcza, że w Polsce powstaje właśnie, według doniesień mediów, 40 nowych centrów handlowych.
Pierwsze otwarcie stoiska miało miejsce w Warszawie, w Forcie Wola przy Połczyńskiej, pod koniec lutego. Cykl otwarć kolejnych stoisk ma zakończyć się w kwietniu tego roku. Wybrane miasta lokalizacji stoisk to m.in. Bytom, Częstochowa, Grudziądz, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rybnik, Wałbrzych. Nie jest to jednak pełna lista miast z nowymi placówkami Sygma Banku.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sygma Bank inwestuje w centrach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.