Wrocławski Pasaż Grunwaldzki, Galeria Amber w Kaliszu i galeria handlowa w Jeleniej Górze, pokazały nieszablonowe podejście do grafik reklamowych. Nowe projekty tworzy Yulia Brodskaya, artystka znana z ręcznie wykonywanych papierowych ilustracji.
Czy grafika reklamowa centrum handlowego może być dziełem sztuki? Okazuje się, że tak. Trzy polskie centra handlowe nawiązały współpracę ze światowej sławy ilustratorką. Pochodząca z Moskwy artystka, Yulia Brodskaya, tworzy spektakularne projekty, używając dwóch prostych narzędzi – papieru i kleju. Wszystkie prace wykonuje ręcznie ze starannie wycinanych i finezyjnie układanych fragmentów. Efektem są trójwymiarowe kolaże wyróżniające się unikatowym stylem. Brodskaya pracowała dla wielu międzynarodowych marek, takich jak: Starbucks, Bentley, Hermes, Cadbury, a także dla The New York Times Magazine czy Paramount Pictures.
Grafiki tworzone dla wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego, Galerii Amber w Kaliszu i Galerii Handlowej w Jeleniej Górze nawiązują do wydarzeń, specjalnych promocji i akcji organizowanych przez centra. Wykorzystywane są na różnego rodzaju nośnikach: bilbordach, citylightach, ekranach LED oraz online.
Tagi: