Swarovski już drugi rok z rzędu został liderem, osiągając najwyższy wynik w dziedzinie obsługi klienta wśród marek biżuteryjnych w Polsce według Daymakerindex 2014. Marka awansowała także na 8. pozycję w ogólnym rankingu wszystkich branż, poprawiając ubiegłoroczny wynik.
-
Jesteśmy niezwykle dumni, że kolejny już rok jesteśmy liderem w obszarze obsługi klienta w naszym segmencie biżuterii w Polsce. Jest to dla nas szczególnie istotna dziedzina, przywiązujemy dużą rolę do standardów i jakości obsługi w naszych butikach, co bezpośrednio przekłada się na zadowolenie klientów - mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland.
Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych. Artystyczne wyroby z kryształu można podziwiać w stworzonej specjalnie w tym celu interaktywnej galerii Swarovski Kristallwelten. Z kolei Swarovski Entertainment współpracuje z wielkimi nazwiskami i talentami branży kinematograficznej w ramach międzynarodowych produkcji filmowych, zaś Swarovski Foundation promuje kreatywność w kulturze oraz zajmuje się propagowaniem zdrowego trybu życia i ochroną zasobów naturalnych. Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 2350 sklepów obejmuje obszar 170 krajów; firma zatrudnia ponad 25 tys. pracowników, a w 2012 roku osiągnęła przychód rzędu 2,4 mld euro. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W roku 2012 Grupa odnotowała przychody sięgające 3,1 mld euro i zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.
Tagi: