Od momentu otwarcia pierwszego butiku w Polsce firma Swarovski sukcesywnie rozwija sieć sprzedaży w naszym kraju. Dziś posiada już 23 butiki na polskim rynku, w tym 18 punktów partnerskich, i zapowiada kolejne otwarcia. Dzięki współpracy partnerskiej, produkty z kolekcji Swarovskiego dostępne są od ubiegłego roku m.in. w sieci salonów jubilerskich Jubitom, a od czerwca br. również w butikach Swiss.
Firmą zarządza już piąte pokolenie członków rodziny, które czuwa nad rozwojem oraz innowacyjnością wszystkich projektów. -
Aktywnie śledzimy to, co dzieje się na świecie, jakie są potrzeby naszych klientów i dostosowujemy nawet wyposażenie naszych butików do trendów architektonicznych i potrzeb klientów. W 2011 r. wprowadziliśmy do Polski nowy koncept butików – „Crystal Forest”. Od roku 2016 r. rozpoczniemy kolejny etap rozwoju naszej architektury poprzez wprowadzenie najnowszego konceptu „Sparkle of Light” - mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland Sp. z o.o.
Swarovski pojawił się w Polsce już w latach 90., współpracując z klientem hurtowym w Łodzi. Były to kryształy i komponenty kryształowe wykorzystywane w biżuterii, modnej odzieży tworzonej przez najlepszych projektantów. Firma zauważyła bardzo duże zapotrzebowanie na biżuterię marki Swarovski i postanowiła otworzyć własny pierwszy butik w Polsce 6 października 2000 roku w warszawskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej. Do dziś jest to flagowy butik sieci w Polsce.
-
W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę ze sklepami multibrandowymi, takimi jak firma Jubitom oraz z sieciami sprzedającymi zegarki. W czerwcu rozpoczęliśmy sprzedaż naszych zegarków poprzez sieć Swiss. Z uwagi na fakt, iż największy potencjał na naszą markę znajduje się w 10 największych miastach Polski, w których zaznaczyliśmy już swoją obecność, w najbliższych latach planujemy rozwój poprzez sieci multibrandowe, tak jak ma to miejsce w całej Europie zachodniej - dodaje Ewa Sereczyńska.
Jesienią Swarovski planuje również otwarcie butiku w Bydgoszczy.
Tagi: