Swarovski umacnia pozycję na polskim rynku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-07-17 | 10:08
Od momentu otwarcia pierwszego butiku w Polsce firma Swarovski sukcesywnie rozwija sieć sprzedaży w naszym kraju. Dziś posiada już 23 butiki na polskim rynku, w tym 18 punktów partnerskich, i zapowiada kolejne otwarcia. Dzięki współpracy partnerskiej, produkty z kolekcji Swarovskiego dostępne są od ubiegłego roku m.in. w sieci salonów jubilerskich Jubitom, a od czerwca br. również w butikach Swiss.
Firmą zarządza już piąte pokolenie członków rodziny, które czuwa nad rozwojem oraz innowacyjnością wszystkich projektów. - Aktywnie śledzimy to, co dzieje się na świecie, jakie są potrzeby naszych klientów i dostosowujemy nawet wyposażenie naszych butików do trendów architektonicznych i potrzeb klientów. W 2011 r. wprowadziliśmy do Polski nowy koncept butików – „Crystal Forest”. Od roku 2016 r. rozpoczniemy kolejny etap rozwoju naszej architektury poprzez wprowadzenie najnowszego konceptu „Sparkle of Light” - mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland Sp. z o.o.
Swarovski pojawił się w Polsce już w latach 90., współpracując z klientem hurtowym w Łodzi. Były to kryształy i komponenty kryształowe wykorzystywane w biżuterii, modnej odzieży tworzonej przez najlepszych projektantów. Firma zauważyła bardzo duże zapotrzebowanie na biżuterię marki Swarovski i postanowiła otworzyć własny pierwszy butik w Polsce 6 października 2000 roku w warszawskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej. Do dziś jest to flagowy butik sieci w Polsce.
- W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę ze sklepami multibrandowymi, takimi jak firma Jubitom oraz z sieciami sprzedającymi zegarki. W czerwcu rozpoczęliśmy sprzedaż naszych zegarków poprzez sieć Swiss. Z uwagi na fakt, iż największy potencjał na naszą markę znajduje się w 10 największych miastach Polski, w których zaznaczyliśmy już swoją obecność, w najbliższych latach planujemy rozwój poprzez sieci multibrandowe, tak jak ma to miejsce w całej Europie zachodniej - dodaje Ewa Sereczyńska.
Jesienią Swarovski planuje również otwarcie butiku w Bydgoszczy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-02 do 2015-12-31

Swarovski umacnia pozycję na polskim rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.