Wspaniała wiadomość dla wielbicieli biżuterii Swarovskiego! W centrum handlowym przy ul. Półwiejskiej 42 w Poznaniu otwarto flagowy sklep słynnego na całym świecie jubilera. Jest wyjątkowy, ponieważ zaaranżowano go według koncepcji Tokujina Yoshioki, projektanta współpracującego z takimi markami jak Issey Miyake, Hermes, Toyota, Lexus, BMW i twórcy salonu Swarovskiego w najsłynniejszej dzielnicy zakupowej świata, tokijskiej Ginzie. Obok szerokiej oferty dla kobiet i wyposażenia wnętrz, klienci znajdą tu także produkty dla mężczyzn.
Salon Swarovskiego powstał według konceptu Crystal Forest Yoshoki, charakteryzującej się szczególnym użyciem światła. Ma powierzchnię ponad 90 m kw. i znajduje się w efektownej lokalizacji, w centralnej części Atrium, w pobliżu Dziedzińca Sztuki (+2).
Co sezon Swarovski przygotowuje nowe kolekcje biżuterii, zegarków, akcesoriów i elementów dekoracji wnętrz. W sezonie wiosna-lato 2015 z pewnością warto zwrócić uwagę na uniwersalną i różnorodną kolekcję dla pań Crystal Gardens, której źródłem inspiracji jest nowoczesny ogród pełen kolorów: od delikatnych wiosennych pastelowych odcieni po luksusowe, intensywne kolory lata. Zawiera ona ażurowe metalowe elementy, organiczne formy owadów, owoców czy kwiatów oraz kryształy w szlifie przypominającym liście i kwiatowe płatki. W kolekcji wiosna-lato 2015 dla mężczyzn znajdziemy m.in. bransolety i naszyjniki z plecionki ze skórzanych ogniw i stali nierdzewnej lub stali pokrytej matową powłoką PVD z czarnymi kryształami, nowości w liniach Blaze i Bengal oraz spory wybór spinek do mankietów.
Swarovski jest największym producentem wyrobów ze szlifowanego kryształu na świecie. Firma zawsze była firmą rodzinną i przez nią jest prowadzona do dziś. Obecnie kierownictwo składa się z czwartego i piątego pokolenia Swarovskich. Ich motto to „Dodajmy blasku codziennemu życiu!”.
Firma Swarovski zawsze była firmą rodzinną i jest przez nią prowadzona do dziś. Obecnie kierownictwo składa się z czwartego i piątego pokolenia Swarovskich.
Tagi: