Piotr i Paweł, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu, włączył się w kampanię #DzieciNieChcąFAS przygotowaną przez Fundację EY.
Akcja ma na celu edukację Polek i ich otoczenia w zakresie zagrożenia, jakie płynie z picia alkoholu przez kobiety w ciąży. Skutkom FAS (alkoholowy zespół płodowy) można zapobiec zachowując pełną abstynencję w czasie trwania ciąży. Fundacja EY przygotowała kampanię edukacyjną, która ma na celu uświadomienie społeczeństwa, jaki wpływ na rozwój płodu ma spożywanie alkoholu przez ciężarną oraz jaka jest skala skutków poalkoholowych w rozwoju dziecka. W trakcie ciąży dziecko powinno być chronione od wszelakich zagrożeń zewnętrznych, w tym toksyn takich jak alkohol, który ze wszystkich używek czyni największe szkody w jego organizmie.
W ramach kampanii w wybranych sklepach Piotr i Paweł na stoiskach monopolowych zakupiony alkohol będzie pakowany w specjalny papier dedykowany akcji. Papier pakowy ma dwie strony: pierwsza to rysunek dziecka, natomiast na odwrocie znajduje się informacja dotycząca kampanii. Cała akcja ma charakter edukacyjny - ma zwrócić uwagę na problem, który pomimo swojego globalnego zasięgu i destrukcyjnych skutków często bywa pomijany czy też kompletnie niezauważany.
Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 135 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z 2014 r. o 4,4%.
W br. sieć otworzy jeszcze około 10 supermarketów poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.
W tym roku są planowane również udogodnienia technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach (self scanning) oraz sklepach internetowych (nowa witryna zakupowa).
Tagi: