Lider wśród sieci polskich supermarketów, „Piotr i Paweł” podpisał kontrakt z Centrum Handlowym Klif w Gdyni i Domem Mody Klif w Warszawie. Otwarcie w Gdyni nastąpiło 6 kwietnia. W Warszawie „Piotr i Paweł” otworzył się dzień później – 7 kwietnia.
„Piotr i Paweł” to rodzinna firma z polskim kapitałem, która na rynku działa od 1990 roku. Główną myślą, która przyświecała założycielom, było stworzenie takich sklepów, w jakich sami chcieliby kupować. Od 27 lat marka wciąż ma ten sam cel, a jej priorytetem jest zadowolenie klienta, najwyższa jakość produktów, przy zachowaniu korzystnych cen i wysoka jakość obsługi, która cechuje sieć supermarketów.
Supermarket „Piotr i Paweł” posiada wyselekcjonowane artykuły spożywcze i przemysłowe, wśród których wyróżniają się produkty świeże oraz marka własna sieci – oznaczona etykietą „Zawsze Jakość”.
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Centrum Handlowe Klif w Gdyni skupiają w sobie wyselekcjonowane marki z sektora premium. Sieć Supermarketów „Piotr i Paweł” to lider na polskim rynku, jeżeli chodzi o wysoką jakość produktów, obsługi jak i różnorodność oferty. Wszystkie te czynniki sprawiają,że „Piotr i Paweł” to idealnie wpisujący się w strategię obu Klifów najemca. Oba modele biznesowe stawiają komfort Klienta na pierwszym miejscu i to właśnie zadecydowało o podjęciu ostatecznej decyzji o rozpoczęciu współpracy.
– mówi Ewa Parys, dyrektor ds. zarządzania aktywami w Europie Centralnej w AEW Europe, właściciel marki Klif.
– Zarówno w Gdyni jak i Warszawie sklepy wyróżniają się nowoczesną aranżacją wnętrza i innowacyjnym programem lojalnościowym pod nazwą „Po2jamy Rabaty”. Dodatkowo, sklepy objęte będą programem Pięciu Gwarancji jakości zakupów i niskich cen albo gwarantowanym rabatem w wysokości 15% na kolejne zakupy. Programy te wychodzą naprzeciw potrzebom Klientów obu Klifów w zakresie komfortu i jakości zakupów – dodaje Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji oraz rzecznik prasowy sieci supermarketów „Piotr i Paweł”.
Na obu powierzchniach, z której każda zajmuje około 2500 m kw., znajduje się szeroki asortyment produktów świeżych, jak i duża gama produktów przemysłowych. Na Klientów czeka duży wybór owoców i warzyw, ekspozycja ryb i owoców morza, a także świeże pieczywo i produkty bio, bezglutenowe lub bezcukrowe, dla osób będących na specjalistycznych dietach.
Centrum Handlowe Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zapraszają na zakupy!