Program „Jakość Obsługi” jest ogólnopolskim badaniem, które powstało w celu poprawienia standardów obsługi konsumentów w Polsce i dostosowanie tego procesu do standardów XXI wieku.
Oceny jakości obsługi może dokonać każdy konsument w Polsce. Opinia związana jest z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży, obsługą klienta, serwisu. Klienci mają szansę nagrodzić najbardziej przyjazne, godne zaufania firmy, których obsługę ocenili na najwyższym poziomie.
-
Wyróżnienie w programie „Jakość Obsługi” to dla nas zaszczyt, szczególnie, że głosującymi są nasi klienci, a na ich satysfakcji zależy nam najbardziej. Codziennie dążymy do tego, aby jakość naszych usług była na jak najwyższym poziomie. Planujemy rozwój docenianych przez klientów innowacji, takich jak: program lojalnościowy LifeStyle oraz personalizowane kupony rabatowe. – powiedział Artur Dżagarow, Prezes Zarządu Super-Pharm Polska.
Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu (unikalna koncepcja biznesowa 3 w 1).
Sieć liczy 30 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast i zatrudnia ponad 1300 osób. Zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie i małopolskie. W najbliższym miesiącu otwarte zostaną apteki w Rzeszowie i Krakowie.
Zobacz apteki Super-Pharm w centrach handlowych
Tagi: