We wrześniu br. przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły 9,31 mln zł wobec 9,69 mln zł przed rokiem. Spółka kontynuuje dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale internetowym w Polsce, gdzie zanotowała sześćdziesięcioprocentowy wzrost.
Od początku tego roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 99,72 mln zł, co oznacza wzrost o 12% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
–
Jesteśmy zadowoleni przede wszystkim ze wzrostów notowanych w internetowym kanale sprzedaży, który staje się dla nas coraz ważniejszy. Jego rozwój to dla nas jeden z priorytetów – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Przychody spółki w polskim kanale e-commerce wyniosły we wrześniu br. 1,55 mln zł wobec 0,97 mln zł przed rokiem. Od początku roku skumulowane przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły już 9,16 mln zł, co oznacza, że są aż o 90% wyższe niż przed rokiem.
Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Grupa regularnie rozwija sieć sprzedaży. Na koniec czerwca miała już 246 sklepów Coccodrillo w Polsce, czyli o 12% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia polskich sklepów wynosiła 16,891 m kw., co oznacza wzrost o 9% rok do roku.
Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36% w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec pierwszej połowy roku.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW 28 października 2014 r.
Tagi: