Dwa miliony uczestników w niespełna dziesięć miesięcy – to nowy rekord programu Mój Empik. O sukcesie Mojego Empiku świadczą również 42% udział transakcji z kartą w ogólnej sprzedaży, wysokie wskaźniki otwieralności personalizowanej komunikacji mailowej czy dziesięć tysięcy książek przekazanych bibliotekom szkolnym.
Aż 70% z dwóch milionów odbiorców stanowią kobiety, blisko 80% to osoby do 40. roku życia, a 190 tysięcy osób korzysta z programu poprzez aplikację mobilną.
Przedstawiciele Empiku nie kryją zadowolenia z imponującego poziomu rekrutacji i podkreślają, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Atrakcyjne promocje, trafione rekomendacje – takie benefity z uczestnictwa najczęściej wymieniają sami posiadacze karty.
– Aktywności naszych klientów potwierdzają, że program jest dla nich użyteczny, a na tym najbardziej nam zależało. Uczestnicy Mojego Empiku pozytywnie reagują na kierowane do nich rekomendacje nowości wydawniczych, a także tytułów proponowanych na podstawie ich wcześniejszych transakcji. Często decydują się na ich zakup – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.