W październiku br. liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska przekroczyła milion. Przez cztery lata marka zbudowała bardzo aktywną społeczność wśród sieci handlowych w kraju. Z tej okazji firma zaplanowała niespodziankę dla swoich fanów – wspólne gotowanie na żywo z Karolem Okrasą, Pawłem Małeckim oraz ich gośćmi.
Od początku istnienia fanpage’a firma stara się nie tylko promować asortyment, ale również edukować kulinarnie, inspirować przepisami oraz dzielić się kucharskimi sekretami mistrzów. Fani Lidla mieli do tej pory możliwość m.in. czatowania z szefami kuchni Lidla. Tym razem firma przygotowała dla swojej społeczności coś zupełnie nowego – 14 października br. sieć zaprasza wszystkich na wspólne gotowanie z Karolem Okrasą, Pawłem Małeckim, Kingą Paruzel – finalistką programu "MasterChef" oraz Darkiem Gutkowskim – twórcą kanału YouTube DGshowtv. Za pośrednictwem livestreamingu każdy będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu, obserwując kucharzy, którzy na bieżąco będą odpowiadać widzom na ich kulinarne sugestie. Fani będą mogli napisać w komentarzu pod transmisją, jakiego składnika powinni użyć kucharze. Najciekawsze i najbardziej kreatywne propozycje zostaną nagrodzone. W ten sposób dania będą niepowtarzalne, a fani będą mieli realny wpływ na to, co powstaje w kuchni Lidla.
–
Zaangażowanie internautów i ich reakcje na tworzone na Facebooku treści stanowią dla nas źródło inspiracji. Cieszymy się, że tak liczna grupa konsumentów nie tylko nas obserwuje, ale również uczestniczy w dyskusji i dzieli się wrażeniami. Chcemy podziękować wszystkim, którzy są z nami oraz obiecać, że nadal będziemy zaskakiwać fanów poradami kulinarnymi ekspertów czy ciekawymi prezentacjami naszych produktów – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Tagi: