Kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES 2010, uznano za najlepszą w konkursie PRCH Retail Awards, którego wynik ogłoszono wczoraj, podczas gali w warszawskiej Fabryce Trzciny.
-
Złota Rybka, Królowa Śniegu, Brzydkie Kaczątko, Calineczka, Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Śpiąca Królewna. Każdy z nas chciałby choćby przez chwilę poczuć się jak w baśni – mówi o idei kalendarza Mateusz Madelski, dyrektor ds. rozwoju firmy YES. –
Kluczową decyzją było powierzenie jego realizacji parze fotografików Zuzie Krajewskiej i Bartkowi Wieczorkowi. To oni, siłą swoich artystycznych wizji, nadali kalendarzowi wyjątkowy charakter. Twarzą Kalendarza oraz kampanii marki YES została Zuzanna Bijoch, która dopiero kilka miesięcy później pojawiła się w kampanii reklamowej marki Prada, i której zdjęcia można zobaczyć w look-booku marki Yves Saint Laurent. YES dostrzegł ją pierwszy.
Poszczególne zdjęcia z kalendarza stawały się w kolejnych miesiącach roku głównymi „bohaterami” kampanii. W oparciu o nie projektowano wizualizacje witryn w sklepach YES, działania prosprzedażowe i konkursy dla klientów.
Nagrodę odebrał Krzysztof Madelski, prezes zarządu ds. marketingu YES Biżuteria Sp. z o.o.
Zobacz salony YES w centrach handlowych
Zobacz kolekcje YES
Tagi: