IKEA Katowice może pochwalić się najbardziej "lubianym" w woj. śląskim, komercyjnym profilem na serwisie społecznościowym Facebook. W ubiegłym tygodniu liczba facebookowych fanów sklepu przekroczyła 7000 osób.
-
Bardzo nas cieszy, że ta szczęśliwa „siódemka” tak szybko pojawiła się na naszej stronie. Obserwujemy, jak każdego miesiąca, sukcesywnie do profilu IKEA Katowice dołącza kilkaset kolejnych osób. Czyni to naszą facebookową stronę największym komercyjnym profilem w woj. śląskim. To dla nas ogromne wyróżnienie – mówi Aneta Gil, kierownik ds. marketingu w IKEA Katowice. Fani profilu z pewnością się nie nudzą. Internauci codziennie otrzymują od IKEA informacje na temat organizowanych akcji promocyjnych, jak i prospołecznych, mogą brać udział w konkursach oraz licznych dyskusjach. -
Profil stał się miejscem pozytywnej wymiany zdań i opinii naszych klientów – tłumaczy Aneta Gil i dodaje: -
Stawiamy na otwartą komunikację. Jeśli ktoś zamieszcza na profilu pytanie, staramy się na nie od razu odpowiedzieć.
Dowodem na aktywność fanów jest rosnąca ilość postów czy komentarzy umieszczanych bezpośrednio przez użytkowników. Niespodzianki, często podsycające dyskusje, szykuje też sama IKEA. I tak na przykład, z okazji 7 tys. fanów katowicki sklep przygotował w poniedziałek ofertę specjalną, wyłącznie dla klientów "z Facebooka".
Zobacz sklepy IKEA w centrach handlowych
Tagi: