Sukces akcji NOCozaDZIEŃ w centrach FACTORY

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-07 | 17:11
W czerwcu zakończyła się wiosenna edycja akcji NOCozaDZIEŃ w centrach outlet FACTORY. NOCozaDZIEŃ to autorska koncepcja FACTORY, łącząca dwie popularne wśród konsumentów formy akcji promocyjnych: Noc Zakupów i Dnia Zniżek. Akcja odbywała się w każdy pierwszy piątek kwietnia, maja i czerwca.
- Klienci docenili wyjątkowy pomysł połączenia Dnia Zniżek i Nocy Zakupów. Zdecydowana większość z nich ocenia tę akcję dobrze lub bardzo dobrze. Pozytywny odbiór NOCozaDZIEŃ wśród konsumentów potwierdzają świetne wyniki akcji – mówi Monika Leszczyńska, Marketing Manager Neinver Asset Management. - Kwietniową edycję akcji ponad 70% klientów centrum FACTORY Warszawa Ursus oceniło dobrze lub bardzo dobrze. W Poznaniu poziom zadowolenia z akcji sięgnął ponad 80% a we Wrocławiu ponad 90% - dodaje.
Podczas trwania kolejnych odsłon „NOCozaDZIEŃ” FACTORY prowadziło badania, pozwalające na ocenę jej efektywności. - Z zebranych przez nas danych wynika, że w porównaniu do piątków poprzedzających kolejne odsłony „NOCozaDZIEŃ”, w trakcie trwania akcji odwiedzalność FACTORY Wrocław wzrosła o 91%, FACTORY Warszawa Ursus o 97,5%, a FACTORY Poznań o 74%. Średni wzrost odwiedzalności dla wszystkich centrów wyniósł ok. 87%. Osiągnęliśmy również bardzo dobre wyniki sprzedaży, np. w Warszawie, w pierwszy piątek kwietnia sprzedaż była wyższa aż o 174% w porównaniu do ostatniego piątku marca. Podsumowując, sprzedaż wzrosła średnio o ok. 113%. To bardzo dobry rezultat. - chwali Monika Leszczyńska.
Promocja akcji NOCozaDZIEŃ odbywała się za pośrednictwem prasy, radia i outdooru. - Wykorzystaliśmy także nośniki reklamowe w samych centrach oraz stronę internetową FACTORY i profil Factory Outlet na portalu społecznościowym Facebook - wylicza Leszczyńska. Za stronę graficzną materiałów promocyjnych takich jak: plakaty, banery internetowe czy reklama prasowa odpowiadała agencja 4Frame, za zakup mediów był natomiast odpowiedzialny dom mediowy Maxus. Ponadto każdą z odsłon akcji „NOCozaDZIEŃ” promowało blisko 400 spotów radiowych w lokalnych radiostacjach oraz reklamy w regionalnej prasie.
Akcje sprzedażowe z licznym upustami cenowym najczęściej odbywają się w wielu galeriach handlowych w ciągu całego miesiąca lub coraz popularniejszym zjawiskiem są Noce Zakupów. Zapytaliśmy skąd pomysł aby połączyć dzień i noc? - Uznaliśmy, że taka formuła będzie najbardziej uniwersalna. Uwzględnia zarówno potrzeby naszych stałych klientów, jak i przyciąga nowych, zainteresowanych specjalnymi promocjami i dłuższymi godzinami zakupów. Wydarzenia typu Noce Zakupów odbywają się na tyle często, że utraciły już ten posmak nowości i wyjątkowości. Chcieliśmy, aby nasza akcja była unikalna, dlatego połączyliśmy dwa koncepty: Dzień Zniżek i Noc Zakupów. Na organizację kolejnych odsłon „NOCozaDZIEŃ” zdecydowaliśmy się natomiast w pierwsze piątki miesiąca ze względu na zwyczaje konsumentów, którzy chętniej decydują się na zakupy właśnie w pierwszej połowie miesiąca - wyjaśnia Monika Leszczyńska.
W związku z bardzo dobrym oddźwiękiem akcji, trwają prace nad kontynuacją NOCozaDZIEŃ na jesieni.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o FACTORY Poznań
Zobacz wszystkie sklepy w FACTORY Poznań
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o FACTORY Warszawa Ursus
Zobacz wszystkie sklepy w FACTORY Warszawa Ursus
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o FACTORY Wrocław
Zobacz wszystkie sklepy w FACTORY Wrocław
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-06-20 do 2011-07-31

Zobacz także

Sukces akcji NOCozaDZIEŃ w centrach FACTORY

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.