Minione 12 miesięcy były bardzo intensywne dla marki Subway. Zimową porę ogrzewała gorrrącym flatbreadem, a wiosnę rozpoczęła wielkim WOW! W letnie dni energicznym krokiem wprowadzał ją Pelé, zaś o dobry humor i energię potrzebną do kulinarnych podróży do barwnego Meksyku dbało odżywcze awokado. Podsumowując miniony rok, lider restauracji szybkiej obsługi zapowiada, że w nadchodzącym, 2015, nie zwolni tempa.
W 2014 roku sieć restauracji Subway intensywnie komunikowała wprowadzane do swojej oferty nowości, informowała również o promocjach, które spotkały się z wielkim zainteresowaniem klientów. Marka zachęcała do spróbowania nowego, płaskiego pieczywa i do dodania do ulubionego sandwicza odżywczego awokado. Kiedy wszyscy owładnięci byli szałem mistrzostw świata w piłce nożnej, sieć restauracji proponowała ulubiony zestaw Pelé – legendarnej gwiazdy futbolu o globalnej sławie, a także długoletniego fana Subway. Wybór Pelé na ambasadora marki był w pełni zgodny z jej filozofią, promującą aktywny styl życia i świadome odżywianie.
Marka docierała do swoich Klientów nie tylko z pomocą znanych twarzy. Kampanie lidera restauracji szybkiej obsługi wspierały spoty emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, spoty radiowe, a także nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej: frontlighty i citylighty. Sieć Subway sięgnęła także po nowoczesne rozwiązania technologiczne i korzystała również z notyfikacji mobilnych.
–
Szukamy różnych dróg dotarcia do naszych Klientów. Stosujemy sprawdzone rozwiązania, ale też testujemy nowości. Chcemy być tam, gdzie nasi Klienci – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, marketing manager marki. –
Oferowane przez nas promocje cieszą się niezmiennie wielkim zainteresowaniem. W każdej kampanii oferujemy naszym Klientom coś specjalnego: obniżoną cenę, związane z sezonem gadżety czy też gratisowy produkt. Te rozwiązania dobrze się sprawdzają – dodaje.
Marka Subway prowadzi swoją komunikację nie tylko z Klientami, ale także ze znanymi blogerami kulinarnych i lifestylowymi oraz mediami. W ramach akcji Fiesta Mexicana, promującej inspirowanego meksykańskimi smakami suba kurczak fajita z awokado, wybrani adresaci otrzymali zaproszenie na sandwicza razem z kolorowym sombrero z doklejanymi wąsami. W ten sposób marka wprowadzała blogerów w klimat fiesty i zachęcała do ubarwienia codzienności także poprzez degustację nowego suba.
Działania z blogerami podkreślają obecność marki w mediach społecznościowych, do których przykłada ona dużą wagę. W minionym roku sieć Subway otworzyła się na nowe kanały komunikacji z fanami. Pojawiła się na Twitterze i Instagramie i w 2015 roku zamierza konsekwentnie rozwijać oba profile.
Oprócz inwestycji w działania w kanałach social media, przyszły rok będzie dla marki kontynuacją kulinarnych podróży. Pozwolą one fanom sandwiczy odkryć smaki charakterystyczne dla światowych metropolii. Nie zabraknie również wyczekiwanych przez nich akcji promocyjnych.
Tagi: