27 lutego 2012 r., podczas uroczystej gali towarzyszącej targom mody w Poznaniu, uhonorowano laureatów ósmej edycji konkursu Fashion Website Awards na najlepsze strony internetowe w branży mody.
OCHNIK wyprzedził wszystkich konkurentów i zdobył nagrodę główną konkursu. Do udziału w konkursie zakwalifikowało się niemal 30 stron internetowych. Zgłoszenia oceniane były według określonych wytycznych dotyczących estetyki, funkcjonalności, intuicyjności obsługi, aktualności, wartości merytorycznej itp. Z uwagi na dużą rozpiętość kryteriów do komisji sędziowskiej firma Promedia zaprosiła 8 jurorów, specjalistów z agencji interaktywnych i mediów, projektantów mody oraz specjalistów ds. komunikacji wizualnej.
W składzie jury zasiedli: Monika Onoszko (dyrektor artystyczny grupy kreatywnej onoMono, szefowa działu mody w wydawnictwie Promedia), Marek Witt (stylista i projektant), Marek Borowiński (specjalista w dziedzinie psychologii koloru w Internecie), Eliza Mrowińska (redaktor naczelna, Galeriehandlowe.pl), Andrzej Kwaśniewski (redaktor naczelny serwisu ModaiJa.pl, redaktor Agencji Prasowo-Fotograficznej MWmedia), Dariusz Szpak (właściciel i dyrektor kreatywny Agencji OX Media), Kamila Żurawska (client service & new business director w agencji interaktywnej Media Team Interactive), Ewa Fijałkowska (redaktor prowadząca Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Moda Damska w wydawnictwie Promedia). Organizatorem konkursu jest firma Promedia Jerzy Osika, a partnerem są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Celem jest promocja Internetu w branży mody jako nowoczesnego narzędzia marketingowego wspierającego sprzedaż.
Zobacz sklepy OCHNIK w centrach handlowych
Zobacz kolekcje OCHNIK
Tagi: