Douglas – największa i najszybciej rozwijająca się sieć perfumerii w Polsce – zdecydował się otworzyć swoją najnowszą perfumerię w Galerii Północnej. Stawiająca na najlepsze lokalizacje marka, doceniła powstające przy ul. Światowida centrum oraz potencjał handlowy północnej Warszawy. Mieszkańcy Białołęki i okolic zyskają dostęp do blisko 40 tys. produktów, 300 marek i wielu akcji specjalnych, z których słynie Douglas.
Obecna w 18 krajach europejskich sieć, ma w Polsce wyłączność na sprzedaż wielu ekskluzywnych marek kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, MAC, La Mer, Tom Ford, Sensai, Douglas Make-up czy Douglas Home SPA - to tylko wybrane z nich. Unikatowa oferta stanowi aż 1/3 dostępnych w salonach Douglas marek.
Oprócz bogatej oferty produktowej, Douglas ma w swojej ofercie także różnorodne usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure, makijaż na każdą okazję, indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu wykonywany za pomocą urządzenia Douglas Color Expert. Ponadto w perfumeriach Douglas każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnego, eleganckiego pakowania na prezent. Douglas słynie też ze swoich cyklicznych eventów edukacyjnych, które odbywają się w perfumeriach w całej Polsce: metamorfoz Douglas Beauty Street, Akademii Makijażu Douglas oraz Instytutu Pielęgnacji Douglas. Można się na nie zapisać telefonicznie lub na miejscu w perfumerii. W ostatnim czasie sieć uruchomiła także blog urodowy, gdzie sympatycy firmy mogą śledzić nowinki z życia Douglas, nowości kosmetyczne i inspirujące porady ekspertów.
Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej podkreśla, że akcje specjalne organizowane przez Douglas doskonale wpisują się w strategię rozwoju i filozofię centrum, które zaproponuje swoim klientom zarówno zróżnicowaną ofertę zakupową, jak też szereg opcji ciekawego spędzania wolnego czasu.
Białołęka prężnie się rozwija, ale ze względu na strukturę społeczną dzielnicy większość aktywności lokalnych skupia się na dzieciach i młodzieży. Galeria Północna razem ze swoimi najemcami, chce dotrzeć swoją ofertą także do innych grup. Dla Pań będziemy przygotowywać szereg aktwyności pozwalających na chwilę relaksu i oderwania od codziennych obowiązków. Perfumerie Douglas, ze swoim bogatym doświadczeniem w wydarzeniach urodowych dla kobiet, będą z pewnością ważnym punktem tego planu.
W transakcji najmu firmie GTC – deweloperowi Galerii Północnej - doradzali eksperci z JLL.
– Cieszymy się, że bardzo popularna w Polsce sieć perfumeryjna Douglas zdecydowała o dołączeniu do grona najemców Galerii Północnej. Klienci obiektu zyskają w ten sposób dostęp do produktów kosmetycznych największych światowych marek – informuje Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy. Ponad 64 tys. m kw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w II kwartale 2017 r. Inwestor szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku który, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek.
Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.
Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour, Dunkin’ Donuts. Za wynajem Galerii Północnej odpowiadają firmy doradcze Cushman & Wakefield i JLL.