Strategiczne zmiany marki Aryton

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-25 | 17:00
Znana polska marka odzieży ekskluzywnej, Aryton, od lipca br. wdraża nową strategię marki opartą o najwyższy poziom świadczonych usług oraz oferowanych produktów. W efekcie do współpracy dołączyły nowe osoby oraz agencje: Paweł Bieńkowski, Tomasz Gardziewicz, Marta Kalinowska, agencja AMP Media.
Paweł Bieńkowski od 17-stu lat zajmuje się budowaniem oraz wdrażaniem strategii działań komunikacji marketingowej i PR. Do tej pory pracował dla największych światowych koncernów, między innymi: Sony Music, Fiat Auto, Grupa ITI, L’Oreal Paris, Canal +. Od 7 lat prowadzi własną agencję PR. Reprezentuje Polskie Gwiazdy m.in. Joannę Horodyńską, Annę Czartoryską, Małgorzatę Sochę, Filipa Bobka oraz prowadzi działania PR dla następujących marek: Tous, Villeroy&Boch, Galeria Sarapata, Oskary Fashion i Łukasz Jemioł. Pracował dla Apart, BMW, Philipsa, Dawida Wolińskiego i Macieja Zienia, dla którego zorganizował między innymi 13 pokazów mody.
Do zespołu marketingu dołączył Tomasz Gardziewicz, który będzie pełnił funkcję Brand Managera. Gardziewicz był wcześniej związany z branżą odzieżową, w latach 2004-2009 pracował w LPP SA, gdzie był m.in. Kierownikiem Biura Marketingu Cropp oraz Kierownikiem ds. Projektów Marketingowych, potem przez rok był Brand Managerem Scotch&Soda, a ostatnie trzy lata pracował w Biurze Marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia.
Marka Aryton umacnia współpracę ze znaną stylistką, dziennikarką mody oraz wykładowcą Katedry Mody na warszawskiej ASP – Martą Kalinowską. Kalinowska stała na czele Działu Mody w magazynie Elle, stworzyła sezonowy dodatek Elle Polska Moda. Współpracowała również z wieloma tytułami, takimi jak Gala, Uroda, Pani, Twój Styl i Viva! Moda, stylizując sesje oraz pisząc felietony. Zakres współpracy dotyczy cyklu szkoleń kadry sprzedażowej oraz istotnego wpływu na kolekcję marki.
Jednym ze strategicznych celów marki jest intensyfikacja działań w ramach e-marketingu. W związku z tym nawiązano współpracę z firmą AMP Media, która będzie partnerem dla marki Aryton w obszarze e-commerce. Premiera nowego serwisu marki będzie miała miejsce w ostatniej dekadzie sierpnia br.
Powyższe zmiany, będące efektem nowej strategii marki Aryton, powstały z inicjatywy Patrycji Cierockiej (Creative Manager) oraz Sylwii Cierockiej (Marketing Manager), córek właścicieli marki Aryton.
Aryton posiada ponad trzydzieści salonów w całej Polsce. Na początku tego miesiąca, dokładnie 6 lipca, otwarty został kolejny salon. Sklep o powierzchni 108 mkw. zlokalizowany jest w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. W tym roku firma planuje dalszy rozwój sieci w najważniejszych centrach handlowych.

Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Arkadia
Zobacz sklepy w CH Arkadia
Zobacz salony Aryton w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Aryton
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Strategiczne zmiany marki Aryton

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.