Atrium Poland Real Estate Management koncentruje się na przebudowach i rozbudowach centrów handlowych o dominującej pozycji w swoim regionie. Plany spółki obejmują restrukturyzację portfela oraz systematyczne podnoszenie standardu jakości kluczowych obiektów, w wyniku czego zwiększy się średnia wartość ich powierzchni na m kw. Spółka wzmocni zaangażowanie w dużych miastach. Zwiastunem kierunku, w którym podąża Atrium, jest rozbudowa i modernizacja Atrium Promenada, flagowego obiektu firmy.
Strategia na 2017 rok i lata kolejne zakłada przede wszystkim przebudowę największych z posiadanych obiektów o dominującej pozycji w regionie. Podjęte znaczące inwestycje i proces modernizacji wpłyną na zwiększenie ich wartości i dochodowości w perspektywie długoterminowej, podobnie jak powiększenie całkowitej powierzchni najmu istniejących obiektów docelowo o kolejne 75 000 m kw. GLA. Optymalizacja i repozycjonowanie portfela doprowadzi do podwojenia średniej wielkości obiektów spółki z obecnych 25 000 m kw. do ponad 55 000 m kw. Grupa Atrium planuje inwestycje w dużych miastach, koncentrując się na poszerzaniu oferty modowej, gastronomicznej, rozrywkowej i wzbogacaniu wachlarza dostępnych usług. W procesie modernizacji i rozbudowy obiektów wykorzystuje najwyższej jakości rozwiązania architektoniczne we współpracy z najbardziej prestiżowymi biurami architektonicznymi.
Spółka zintensyfikuje aktywność w Warszawie – docelowo obiekty zlokalizowane w tym mieście mają stanowić do 50% wartości portfela spółki. Obecnie rozbudowywane jest centrum Atrium Promenada, które po zakończeniu rozbudowy podwoi powierzchnię do ponad 90 000 mkw. GLA. Trwa też pierwszy etap rozbudowy Atrium Targówek. Planowane jest zwiększenie jego powierzchni o 9 000 m kw., z rozbudową i modernizacją strefy food court oraz kompleksową rearanżacją wnętrza. W Atrium Reduta zostaną powiększone strefy wypoczynku oraz food court. W połowie 2018 r. zostanie również otwarte 6-salowe kino sieci Cinema 3D.
Tagi: