Strategiczne kierunki działania Grupy Atrium

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-11-10 | 11:31
Atrium Poland Real Estate Management koncentruje się na przebudowach i rozbudowach centrów handlowych o dominującej pozycji w swoim regionie. Plany spółki obejmują restrukturyzację portfela oraz systematyczne podnoszenie standardu jakości kluczowych obiektów, w wyniku czego zwiększy się średnia wartość ich powierzchni na m kw. Spółka wzmocni zaangażowanie w dużych miastach. Zwiastunem kierunku, w którym podąża Atrium, jest rozbudowa i modernizacja Atrium Promenada, flagowego obiektu firmy.
Strategia na 2017 rok i lata kolejne zakłada przede wszystkim przebudowę największych z posiadanych obiektów o dominującej pozycji w regionie. Podjęte znaczące inwestycje i proces modernizacji wpłyną na zwiększenie ich wartości i dochodowości w perspektywie długoterminowej, podobnie jak powiększenie całkowitej powierzchni najmu istniejących obiektów docelowo o kolejne 75 000 m kw. GLA. Optymalizacja i repozycjonowanie portfela doprowadzi do podwojenia średniej wielkości obiektów spółki z obecnych 25 000 m kw. do ponad 55 000 m kw. Grupa Atrium planuje inwestycje w dużych miastach, koncentrując się na poszerzaniu oferty modowej, gastronomicznej, rozrywkowej i wzbogacaniu wachlarza dostępnych usług. W procesie modernizacji i rozbudowy obiektów wykorzystuje najwyższej jakości rozwiązania architektoniczne we współpracy z najbardziej prestiżowymi biurami architektonicznymi.
Spółka zintensyfikuje aktywność w Warszawie – docelowo obiekty zlokalizowane w tym mieście mają stanowić do 50% wartości portfela spółki. Obecnie rozbudowywane jest centrum Atrium Promenada, które po zakończeniu rozbudowy podwoi powierzchnię do ponad 90 000 mkw. GLA. Trwa też pierwszy etap rozbudowy Atrium Targówek. Planowane jest zwiększenie jego powierzchni o 9 000 m kw., z rozbudową i modernizacją strefy food court oraz kompleksową rearanżacją wnętrza. W Atrium Reduta zostaną powiększone strefy wypoczynku oraz food court. W połowie 2018 r. zostanie również otwarte 6-salowe kino sieci Cinema 3D.

Tagi:
Oceń artykuł:

Strategiczne kierunki działania Grupy Atrium

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.