Buty towarzyszą nam na każdym kroku, każdego dnia. Często wzbudzają wiele emocji, poprawiają nastrój i sprawiają radość. Niekiedy przywołują wspomnienia. Nowe buty sprawiają, że czujemy się po prostu szczęśliwi. Kupno nowej pary butów może też być uwieńczeniem wyprawy na zakupy, a więc również formą nagrody. Odpowiednio dobrane buty sprawiają, że czujemy się pewni siebie. Dają poczucie, że dobrze wyglądamy. Podsumowując: buty to coś więcej niż element ubioru. Buty są bliskie sercu każdego z nas. Właśnie taki przekaz niesie nowe hasło reklamowe marki Deichmann: „Bo kochamy buty.”
-
Do tej pory nasza komunikacja reklamowa była zróżnicowana w zależności od tego, do jakiej grupy celowej chcieliśmy trafić - mówi Małgorzata Tyliba, kierownik działu marketingu w firmie Deichmann. -
Nadszedł czas na kampanię reklamową, która kładzie nacisk na markę Deichmann. Szukaliśmy hasła, które jest wpisane w kod genetyczny marki, a jednocześnie możliwe do zaadaptowania w każdym z 23 krajów, gdzie jest obecna sieć Deichmann. Hasło to zostało przetłumaczone na język każdego z państw. Kampania startuje już w najbliższych dniach.
Bo buty są bliskie sercu każdego z nas
-
Firma Deichmann powstała w 1913 roku. Oznacza to 100 lat tradycji, a tym samym 100 lat pasji z jaką podchodzimy do butów. Właśnie miłość do butów łączy firmę Deichmann i jej klientów. Dlatego w spotach TV oraz w materiałach promocyjnych w centrum uwagi znajduje się marka Deichmann i nasze emocje związane z butami: „Bo buty wyznaczają mój styl”, albo: „Bo w nich przyciągam spojrzenia”, „Bo jakość nie musi być luksusem”, „Bo stawiamy na swobodę”. W obecnej komunikacji głos oddajemy naszym klientom, co sprawia, że nasz slogan jest bardzo emocjonalny i osobisty. Moda i styl życia znajdują się na pierwszym planie. Sceny wyjęte z życia codziennego skadrowane są tak, aby były skoncentrowane na butach. Postawiliśmy na nowoczesny przekaz, który ma za zadanie podkreślić, że zawsze podążamy za obowiązującą modą - mówi Małgorzata Tyliba.
Nowa kampania reklamowa marki Deichmann startuje w Polsce już 10 marca. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w kinach. W skrzynkach pocztowych klientów pojawią się prospekty z najnowszą kolekcją obuwia, a na ulicach będzie można zobaczyć billboardy z hasłem „Bo kochamy buty.” Reklama będzie obecna także w prasie kolorowej oraz w Internecie m.in. na kanale YouTube oraz na Facebooku. Natomiast w sklepach Deichmann motywy z reklam telewizyjnych będzie można zobaczyć w oknach wystawowych. Aktualna kampania reklamowa powstała we współpracy z agencją reklamową Grey w Niemczech.
Tagi: