Pierwsza na mapie warszawskich centrów handlowych kawiarnia sieci
Starbucks powstanie w warszawskim centrum Promenada. Kawiarnię o powierzchni około 100 m2 ulokowano na parterze, w okolicy wejścia do
kina Cinema City. Umowę ze spółka AmRest Coffee już podpisano, otwarcie
planowane jest wiosną 2011.
Strategia komercjalizacji Centrum Promenada, realizowana przez ECC Property Management, zakłada budowanie nowatorskiej oferty: pierwszy Starbucks w warszawskim centrum, pierwsze delikatesy Alma w Polsce, pierwsze kryte, całoroczne lodowisko, pierwszy salon polskiego projektanta mody, Macieja Zienia w centrum handlowym, pierwszy pokaz mody z udziałem światowej sławy modelki Ewy Hercigovej.
Według filozofii Starbucks „… nasze kawiarnie stają się przystanią, miejscem odpoczynku od problemów, miejscem spotkań z przyjaciółmi. Chodzi o przyjemność dostosowaną do tempa życia - czasem powolną i celebrowaną, czasem pełną pośpiechu… Idealnie wpisuje się to w strategię Promenady: „… Więcej niż zakupy…”.
Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie sprzedaży i palenia kawy oraz wiodącą marką kaw o najwyższej jakości na świecie. Ponad 15000 kawiarni na całym świecie, w Ameryce Północnej i Południowej, w Europie, na Bliskim Wschodzie i w regionie Pacyfiku ma w swej ofercie poza kawą zimne napoje na bazie czekolady, kawy, bitej śmietany, herbaty z linii Tazo, kanapki, sałatki, muffiny i ciasta, a dla fanów – kolekcje kubków i akcesoriów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Promenadzie
Tagi: