O 6% do 51 mln zł zwiększyły się w kwietniu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Za poprawę sprzedaży odpowiada przede wszystkim sieć dyskontowa TXM textilmarket, która dzięki zwiększaniu powierzchni handlowej cały czas utrzymuje dwucyfrową, w ujęciu procentowym, dynamikę przychodów.
Grupa Redan w kwietniu 2016 r. osiągnęła łącznie 51 mln zł przychodów, czyli o 6% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące roku obroty wyniosły 174 mln zł i były wyższe o 8% w ujęciu rok do roku. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec kwietnia wyniosła 122,9 tys. m kw., co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do kwietnia 2015 r.
-
Segment dyskontowy systematycznie powiększa się o nowe placówki. W minionym miesiącu uruchomiliśmy m.in. kolejne dwa markety na rynku rumuńskim. Rozwój sieci jest głównym motorem wzrostu przychodów TXM - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w kwietniu br. uzyskała 30 mln zł obrotów, czyli o 15% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do kwietnia br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 16% i wyniosły 101 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 361 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,1 tys. m2 i była o 17% większa niż na koniec kwietnia 2015 r.
Tagi: