Sotrender: Lipcowi zwycięzcy raportu Fanpage Trends

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-14 | 10:02
W lipcu swój sukces na Facebooku świętuje Lidl Polska z najnowszą kampanią Pascala i Okrasy. Na pierwszym miejscu wśród centrów handlowych znalazła się Galeria Słoneczna w Radomiu, a 30 tysięcy fanów osiągnęły Złote Tarasy.
Fanpage Trends to comiesięczny raport, w którym profile na Facebook′u porównywane są w czterech głównych kategoriach: pod względem liczby fanów i jego przyrostu, liczby zaangażowanych fanów, interaktywności oraz liczby osób, które o tym mówią. Fanpage′e biorące udział w rankingu przyporządkowane są do odpowiednich grup produktowych. Jedną z nich są centra handlowe.
Michał Głuszak, content manager w Performance Media
Hero of the month zostaje… Lidl Polska! Znakomity przykład, że to przepis był najpierw a dopiero później kucharz. Kucharze właściwie, czyli Okrasa i Pascal. Podlani soczyście udziałem Lidla w Woodstocku, przyprawieni obficie wyłącznie własnym kontentem zaskarbili podniebienia kolejnych 50 tys. fanów.
Świętego Graala wysokich wyników w statystykach znalazła radomska Galeria Słoneczna. Jedna sprytna ankieta zapewniła jej pierwsze miejsce w zestawieniach obrazujących zaangażowanie fanów.
Warto odnotować też przyjęcie Złotych Tarasów do klubu "30 tysięcy" wśród galerii handlowych. Tym samym to elitarne grono liczy już 3 centra handlowe.
Daria Kuczmara, analityk w SoTrender
Eksperci Tesco to wciąż największy fanpage w kategorii supermarketów. Jednak szybko goni go Lidl Polska – choć jeszcze dzieli ich duży dystans, zwraca uwagę bardzo szybkie tempo rozwoju fanpage’a. Od kwietnia, kiedy to gwałtowny wzrost profilu uplasował go na drugim miejscu rankingu, wciąż fanów przybywa w dużym tempie. Lidlowi udało się też po raz pierwszy przebić giganta Tesco w „liczbie osób, które o tym mówią".
Wśród centrów handlowych po Galaxy Centrum (38 tys. fanów) i Starym Browarze (33 tys.) liczbę 30 tys. fanów przekroczyły Złote Tarasy i TK Maxx w Polsce. Jeżeli Makro Cash & Carry Polska utrzyma tempo wzrostu, w przyszłym miesiącu także powinno dołączyć do grupy 30-tysięcznych.
Prezentowane opinie są indywidualnymi, autorskimi poglądami osób komentujących. Sotrender jedynie umożliwia publikowanie opinii, natomiast w żaden sposób nie firmuje takich opinii, rekomendacji lub porad, jak również stanowczo oświadcza, że nie przyjmuje na siebie jakiejkolwiek odpowiedzialności z nimi związanej.

Zobacz lipcowe wydanie Fanpage Trends dla kategorii centra handlowe
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sotrender: Lipcowi zwycięzcy raportu Fanpage Trends

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.